A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 58

Uradni list RS, št. 58 z dne 26. 5. 2023

UL Infotok

Uradni list RS, št. 58/2023 z dne 26. 5. 2023

Št. 430-6/2023-3150-18 Ob-2340/23, Stran 1125
Na podlagi 14. in 15. člena Zakona o spodbujanju digitalne vključenosti (Uradni list RS, št. 35/22 in 40/23; v nadaljevanju: ZSDV), 106.i člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, s spr.), 5. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2023 in 2024 (Uradni list RS, št. 150/22), 3. člena Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Sklepa o začetku postopka in imenovanju razpisne komisije javnega razpisa št. 430-6/2023-3150-5 z dne 4. 5. 2023 in Sklepa o spremembi Sklepa o začetku postopka in imenovanju razpisne komisije javnega razpisa št. 430-6/2023-3150-15 z dne 24. 5. 2023 Ministrstvo za digitalno preobrazbo objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje usposabljanj otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev 
1. Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Namen javnega razpisa: namen javnega razpisa je, v skladu z ZSDV, povečanje digitalne vključenosti prebivalstva Republike Slovenije, konkretno otrok in mladih. Javni razpis sofinancira izvedbo programov neformalnega usposabljanja za spodbujanje zanimanja za digitalne tehnologije, njihovo razumevanje ter odgovorno in varno uporabo ter pridobivanje digitalnih kompetenc do 6. ravni po okviru digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2).
3. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je skladen z načelom ciljnih skupin in stopnjevitosti digitalnih kompetenc iz 4. člena ZSDV, ki določa, da morajo biti ukrepi za spodbujanje digitalne vključenosti usmerjeni v tiste ciljne skupine, ki kažejo največje odstopanje, ter tiste, »pri katerih je mogoče pričakovati, da bo dvig ravni digitalnih kompetenc omogočil največji družbeni napredek.«
Na podlagi zgoraj omenjenega načela so predmet razpisa programi usposabljanj za otroke in mlade ter sofinanciranje aktivnosti na področjih, ki so razdeljeni v naslednje tri sklope:
– Sklop A: IKT vsebine za dekleta in ženske;
– Sklop B: Napredne digitalne tehnologije;
– Sklop C: Dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih.
Programi, ki bodo sofinancirani z javnim razpisom, se izvajajo v obliki neformalnih usposabljanj, kot so tečaji, delavnice, učni tabori in druge oblike dela z mladimi (v nadaljevanju: usposabljanje). Program usposabljanj mora pokrivati vseh 5 kategorij in vsaj 5 elementov digitalnih kompetenc, kot jih predvideva okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2).
Sklop A: IKT vsebine za dekleta in ženske
Namen aktivnosti v okviru tega sklopa je ustvariti ustrezno podporno in vključujoče okolje, ki spodbuja raziskovanje ter stremi k ustvarjanju vključujoče in enakopravne družbe ter večje odločanje deklet in žensk za študijsko oziroma karierno pot na področju IKT.
Sklop B: Napredne digitalne tehnologije
Namen sklopa B je otrokom in mladim zagotoviti priložnosti za spoznavanje in učenje o naprednih digitalnih tehnologijah, kot so: umetna inteligenca, tehnologija veriženja blokov, podatkovna analitika in velepodatki, internet stvari, obogatena resničnost, navidezna resničnost, 3D tiskanje, kvantno računalništvo, računalništvo na robu, robotska avtomatizacija procesov, biometrija, računalništvo v oblaku, avtonomna vozila, tehnologija 5G. S tem bodo udeleženci razvijali spretnosti in znanja ter spoznavali zanimive poklice prihodnosti, ki se razvijajo na področju IKT.
Sklop C: Dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih
Namen sklopa C je podpora najrazličnejšim dejavnostim za otroke in mlade, ki so zanimive, vključujoče, vsebinsko ustrezne glede na pogoje razpisa ter omogočajo praktično učenje in s tem razvoj digitalnih kompetenc otrok in mladih. Pri projektih v okviru sklopa C je ključno, da so aktivnosti vezane na dvig digitalnih kompetenc otrok in mladih, promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev.
4. Ciljne skupine javnega razpisa
Javni razpis naslavlja naslednje skupine, ki se razlikujejo glede na sklop, in sicer:
– Sklop A: dekleta in ženske, stare med 6 in 29 let;
– Sklop B in C: otroci in mladi, ne glede na spol, med 6. in 29. letom starosti.
5. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javnem razpisu lahko kandidira prijavitelj samostojno ali skupaj s partnerji, ki tvorijo konzorcij.
Isti poslovni subjekt (samostojni prijavitelj ali konzorcijski partner) lahko kandidira na več sklopih.
Isti poslovni subjekt lahko znotraj enega sklopa kandidira le enkrat – bodisi kot samostojni prijavitelj bodisi kot konzorcijski partner v enem konzorciju.
5.1. Prijavitelj, konzorcij, konzorcijski partner in upravičenec
Prijavitelj ali član konzorcija je lahko samostojni podjetnik posameznik, pravna oseba javnega ali zasebnega prava katerekoli pravnoorganizacijske oblike, javni ali zasebni zavod, društvo, zveza društev, ustanova, zadruga ali reprezentativni socialni partner na ravni države.
Konzorcij je skupina več konzorcijskih partnerjev, ki ob solidarni odgovornosti nastopajo v skupnem projektu, ki je v sofinanciranje predložen na predmetni javni razpis.
Konzorcijski partner je član konzorcija, ki podpiše konzorcijsko pogodbo in samostojno izvaja aktivnosti, kot jih uskladi v okviru konzorcija.
Poslovodeči partner v konzorciju nastopa kot prijavitelj in je v imenu vseh konzorcijskih partnerjev pooblaščen za predložitev skupne vloge na razpis in v primeru izbora tudi za podpis pogodbe o sofinanciranju. Poslovodeči partner je v imenu konzorcija tudi prvi odgovoren ministrstvu za izvršitev obveznosti iz pogodbe o sofinanciranju.
Upravičenec je prijavitelj, ko mu ministrstvo odobri dodelitev sofinanciranih sredstev.
5.2 Splošni pogoji
Vloga mora izpolnjevati vse zahteve in pogoje javnega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora biti razvidno iz vsebine celotne vloge. Če vloga ne bo izpolnjevala vseh pogojev, se zavrne.
Prejemnik sredstev mora pri porabi dodeljenih sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje (če so izpolnjeni pogoji v tem zakonu).
5.3 Pogoji za prijavitelje in vse konzorcijske partnerje
Samostojni prijavitelj in vsak izmed konzorcijskih partnerjev mora izpolnjevati naslednje pogoje:
1. kot poslovni subjekt obstaja vsaj 12 mesecev od datuma objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS;
2. na dan oddaje vloge ima prijavitelj najmanj 2 zaposlena;
3. na dan oddaje vloge ima prijavitelj reference o izvedenih usposabljanjih: v obdobju od 1. 1. 2019 do prijave na javni razpis je izvedel in zaključil najmanj 10 aktivnosti v obliki usposabljanj, delavnic ali predavanj na temo digitalnih kompetenc za ciljno skupino v minimalnem trajanju 4 pedagoške ure (pedagoška ura traja 45 minut);
4. v Republiki Sloveniji ima odprt transakcijski račun, ki je razviden iz registra transakcijskih računov pri Agenciji Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES);
5. na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti v višini 50 eurov ali več do ministrstva;
6. na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti, ki jih pobira davčni organ, v višini 50 evrov ali več;
7. gospodarski subjekt ali oseba, ki je članica upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa prijavitelja oziroma konzorcijskega partnerja ali oseba, ki ima pooblastilo za njegovo zastopanje, odločanje ali nadzor, ni bila pravnomočno obsojena za kazniva dejanja, našteta v prvem odstavku 75. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, s spr.);
8. ni v postopku zaradi insolventnosti, prisilnega prenehanja, prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene oziroma ni v katerem koli podobnem položaju;
9. ni uvrščen na seznam omejitev poslovanja in ne obstaja nasprotje interesov v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB, s spr.);
10. za iste že povrnjene upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni in ne bo pridobil sredstev iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna – prepoved dvojnega financiranja).
Izpolnjevanje navedenih pogojev prijavitelj in vsak konzorcijski partner izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjene izjave in drugih dokazil, kot izhaja iz razpisne dokumentacije.
5.4 Pogoji za projekt
Projekt mora v formalnem in vsebinskem smislu izpolnjevati sledeče pogoje:
1. vloga mora biti napisana v slovenskem jeziku, vrednosti morajo biti izražene v evrih (EUR);
2. skladnost z javnim razpisom: projekt je skladen z namenom in cilji javnega razpisa ter omogoča doseganje ciljnih vrednosti števila udeležencev, ki jih je prijavitelj predvidel;
3. realna izvedljivost: predlog projekta je realno izvedljiv, upošteva vse aktivnosti in časovni ter finančni okvir, ki je določen s tem razpisom in razpisno dokumentacijo;
4. opredeljena morata biti začetek in konec izvajanja projekta;
5. prijavitelj mora izbrati le med aktivnostmi posameznega sklopa, ki so kot primeri določeni pod zaporednimi številkami navedeni v 4. poglavju razpisne dokumentacije;
6. prijavitelj mora ob prijavi na predmetni javni razpis priložiti podroben program s cilji usposabljanj na obrazcu št. 2, pri čemer mora v okviru prijav na sklope A, B in C jasno navesti način izvajanja aktivnosti (v živo, preko spleta ali delno preko spleta). Izvedba aktivnosti preko spleta ali delno preko spleta velja v primeru, da se 50 % ali več aktivnosti izvaja na prej omenjen način;
7. prijavitelj v programu tudi opredeli opis organizacijske strukture za vodenje in izvajanje projekta, kar vključuje strukturo in število oseb, ki bodo vodile projekt, podrobno izdelan terminski načrt izvedbe načrtovanih aktivnosti, podporno osebje in seznam oseb, ki bodo izvajale usposabljanja (predavatelji, asistenti);
8. v vseh sklopih mora program usposabljanj pokrivati vseh 5 kategoriji in vsaj 5 elementov digitalnih kompetenc, kot jih predvideva okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp 2.2), pri čemer mora prijavitelj nameniti 2 uri usposabljanju za specifično digitalno kompetenco »Spletni bonton« pod kategorijo »komunikacija in sodelovanje«;
9. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo usposabljanja, morajo imeti za izvedbo usposabljanj v živo zagotovljen prostor, opremljen z mizami in stoli, tabličnim ali namiznim ali prenosnim računalnikom z dostopom do spleta za udeležence in za osebe, ki izvajajo usposabljanja;
10. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo usposabljanja, morajo imeti za izvedbo usposabljanj delno ali v celoti preko spleta (predvajanje posnetkov nikakor ne sme biti samostojna aktivnost, lahko pa je predvajanje posnetkov eno izmed orodij oziroma načinov za podajanje vsebine v okviru usposabljanj) zagotovljeno ustrezno IKT opremo, ki omogoča kvalitetno izvedbo usposabljanj;
11. prijavitelj in konzorcijski partnerji, ki izvajajo usposabljanja, morajo imeti za izvedbo usposabljanj pripravljen načrt promocije in oglaševanja aktivnosti, ki mora biti prilagojen ciljni skupini in vrsti aktivnosti glede na sklop javnega razpisa, kar prijavitelj opredeli v obrazcu št. 2;
12. prijavitelj mora zagotoviti načrtovanje, spremljanje, beleženje in zbiranje podatkov o kvaliteti in uspešnosti izvajanja usposabljanj, s katerimi je mogoče spremljati učinkovitost izvajanja projekta z vidika doseganja ciljev javnega razpisa. Način in metodologijo ter pričakovane rezultate pred začetkom izvajanja aktivnosti prijavitelj predstavi v obrazcu št. 2 (Prijavnica), doseganje ciljev pa po zaključku projekta v obrazcu št. 5 (Končno poročilo). Končno poročilo doseganja ciljev naj vsebuje podatke o številu, spolu in starosti udeležencev ter napredku pri doseženih digitalnih kompetencah, glede na vrsto aktivnosti in načrtovane učne cilje (v starostnih skupinah, kjer je to primerno z navedbo ravni po DigComp 2.2) in pri starostni skupini od 6 let do vključno dopolnjenih 16 let analizo uspeha spodbuditve zanimanja za digitalne tehnologije;
13. posamezna skupina usposabljanj šteje najmanj 10 udeležencev in največ 20 udeležencev;
14. posamezni prijavitelj lahko na 1. prijavnem roku za leto 2023 prijavi projekt v vrednosti:
– na sklopu A: največ 40.800,00 EUR,
– na sklopu B: največ 81.600,00 EUR,
– na sklopu C: največ 384.000,00 EUR;
posamezni prijavitelj lahko na 2. prijavnem roku za leto 2024 prijavi projekt v vrednosti:
– na sklopu A: največ 81.600,00 EUR,
– na sklopu B: največ 163.200,00 EUR,
– na sklopu C: največ 768.000,00 EUR;
15. kot pogoj za kandidiranje na razpisu morajo aktivnosti, ki so predvidene za posameznega udeleženca, obsegati:
– najmanj 22 pedagoških ur (pedagoška ura traja 45 minut),
– na 10 udeležencev mora prijavitelj zagotoviti najmanj 1 predavatelja usposabljanj ter 1 asistenta;
16. vodja projekta ima najmanj VII. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji (Zakon o slovenskem ogrodju kvalifikacij, Uradni list RS, št. 104/15 in 100/22 – ZSZUN) in najmanj 5 let delovnih izkušenj z vodenjem projektov ali organizacijo usposabljanj;
17. koordinator usposabljanj ima najmanj VI. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji in najmanj 3 leta delovnih izkušenj z izvajanjem usposabljanj na področjih, ki so predmet predmetnega razpisa;
18. predavatelj ima najmanj VII. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji in najmanj 2 leti delovnih izkušenj z izvajanjem usposabljanj s področja digitalnih kompetenc;
19. asistent ima najmanj V. raven izobrazbe po SOK kvalifikaciji.
Izpolnjevanje navedenih pogojev prijavitelj izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjene in podpisane prijavnice, izjave in drugih dokazil, kakor izhaja iz razpisne dokumentacije.
6. Merila, na podlagi katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev
Vloge oziroma prijavljeni projekti se ocenjujejo po naslednjih merilih:
MERILA
Maksimalno št. točk
1. Ustreznost 
Vloga, ki bo pri merilu Ustreznost dosegla 24 točk ali manj, bo zavrnjena.
50
1.1 Jasnost vloge
Vsebina usposabljanj je opredeljena in utemeljena v skladu z okvirjem DigComp 2.2.
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno
1.2 Kakovost vloge
Vsebinski in organizacijski načrt je natančno opredeljen. Pričakovani učinki usposabljanja na posameznika so skladni s pogoji in namenom razpisa. Razviden je doprinos k razvoju IKT področja. 
0 – neustrezno 
10 – delno ustrezno 
20 – popolnoma ustrezno 
1.3 Skladnost projekta s cilji javnega razpisa 
Skladnost projekta s cilji javnega razpisa je jasno in konkretno izkazana na način, da je razviden prispevek k doseganju ciljev iz drugega odstavka 2. člena ZSDV. 
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno
1.4. Reference prijavitelja/konzorcijskega partnerja
Reference prijavitelja/konzorcijskega partnerja na področju formalnega ali neformalnega izobraževanja oziroma usposabljanja otrok in mladih za digitalne kompetence.
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno 
2. Zasnova projekta 
Vloga, ki bo pri merilu Zasnova projekta dosegla 14 točk ali manj, bo zavrnjena.
30
2.1 Izvedbeni načrt projekta – metode dela 
Predlagane metode dela so jasno predstavljene, utemeljene in primerne za doseganje načrtovanih učinkov in rezultatov. 
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno
2.2 Izvedljivost projekta 
Načrtovane aktivnosti so izvedljive v predvidenem času, ki ga je prijavitelj določil za izvedbo projekta. 
0 – neustrezno 
10 – ustrezno
2.3 Prepoznavnost izvedenih aktivnosti v širši javnosti 
Pripravljen je načrt informiranja otrok in mladih ter načrt komuniciranja z javnostmi za doseganje vidnosti projekta za celotno obdobje izvajanja aktivnosti. 
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno 
3. Dodatna merila 
Vloga, ki bo pri merilu Dodatna merila projekta dosegla 9 točk ali manj, bo zavrnjena.
20
3.1 Lokacija izvedbe usposabljanj
Lokacija izvedbe aktivnosti zagotavlja čim večjo pokritost celotnega slovenskega ozemlja oziroma vključuje tudi območja avtohtonih narodnih skupnosti (italijanska in madžarska) in romskih skupnosti ter obmejna problemska območja.
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno
3.2 Upoštevanje posebnih potreb udeležencev 
Predvidene metode in orodja uporabljena za vključevanje/sodelovanje so prilagojene osebam z različnimi oviranostmi. Prostori izvedbe aktivnosti so dostopni osebam z različnimi oviranostmi. 
0 – neustrezno 
5 – delno ustrezno 
10 – popolnoma ustrezno 
SKUPAJ 
100
Skupaj lahko prijavitelj doseže največ 100 točk.
– Če bo vloga pri merilu 1. Ustreznost ocenjena s 24 točkami ali manj, se bo vloga zavrnila.
– Če bo vloga pri merilu 2. Zasnova projekta ocenjena s 14 točkami ali manj, se bo vloga zavrnila.
– Če bo vloga pri merilu 3. Dodatna merila ocenjena z 9 točkami ali manj, se bo vloga zavrnila.
7. Višina razpoložljivih sredstev
Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, je 5.460.000,00 EUR, predvidena razporeditev sredstev po letih pa je sledeča:
Proračunska postavka/naziv
Leto 2023 v EUR
Leto 2024 v EUR
Skupaj v EUR
221016 E-vključenost
1.420.000,00
4.040.000,00
5.460.000,00
Sklop A 
150.000,00
400.000,00
550.000,00
Sklop B 
350.000,00
900.000,00
1.250.000,00
Sklop C 
920.000,00
2.740.000,00
3.660.000,00
Če se sredstva na posameznem sklopu javnega razpisa ne dodelijo v celoti, se lahko prenesejo na druge sklope ali ostanejo nerazporejena.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva v posameznem letu predlaga prilagoditev dinamike izplačil ali spremembo višine sofinanciranja.
8. Način financiranja
V okviru tega javnega razpisa se uporablja poenostavljen način sofinanciranja v obliki prispevka na enoto oziroma standardnega stroška na enoto (SSE) – s tem se krije strošek izvedbe aktivnosti oziroma usposabljanja na posameznega udeleženca v vrednosti 163 EUR (za vse sklope enako).
Strošek na posamezno enoto (udeleženec) se krije v vrednosti 100 % ob pogoju, da je posamezen udeleženec na usposabljanju prisoten vsaj 75 % vseh predvidenih pedagoških ur.
Razpis predvideva 100 % sofinanciranje stroškov izvedbe aktivnosti, zato mora biti udeležba za upravičence brezplačna oziroma se ne sme predvideti dodatna finančna soudeležba za udeležence.
V kolikor prijavitelj v času trajanja projekta ne doseže predvidenega števila udeležencev, se mu dodeljena subvencionirana sredstva znižajo. Projekt je uspešen, če je na usposabljanjih prisotnih vsaj 80 % predvidenega števila udeležencev, kot jih je prijavitelj navedel v vlogi na posamezen kvartal sklopa. V kolikor je prijavitelj dosegel med 50 % in 80 % predvidenega števila udeležencev, je upravičen do 80 % vrednosti standardnega stroška na enoto (SSE).
Projekt ni uspešen, če je na usposabljanjih prisotnih manj kot 50 % predvidenega števila udeležencev. V tem primeru prijavitelj ni upravičen do sofinanciranja povračil stroškov.
Deleži števila udeležencev se znotraj 1. razpisnega roka (leto 2023) računajo za celotno koledarsko leto 2023, znotraj 2. razpisnega roka (leto 2024) pa po kvartalih.
9. Obdobje črpanja sredstev
Obdobje porabe dodeljenih sredstev za ta javni razpis sta proračunski leti 2023 in 2024. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov (izplačil iz proračuna) je od datuma sklenitve pogodbe o sofinanciranju.
Upravičenci morajo pričeti z izvajanjem projektov najkasneje v 1 mesecu od sklenitve pogodbe o sofinanciranju.
Ministrstvo bo potrjene zahtevke za izplačilo v letu 2023 plačalo najpozneje do 31. 12. 2023 oziroma v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS, v letu 2024 pa najpozneje do 31. 12. 2024 oziroma v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev.
Rok za oddajo zahtevkov za izplačilo je najkasneje 5. 12. 2023 za povračilo stroškov iz 1. razpisnega roka ter najkasneje 5. 12. 2024 za povračilo stroškov iz 2. razpisnega roka.
10. Postopek in način izbora prijaviteljev
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila razpisna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Končna odločitev o sofinanciranju vloge se sprejme na podlagi usklajenega predloga dveh ocenjevalcev, ki sta člana razpisne komisije.
Minimalno število točk, potrebnih za sofinanciranje, je 60 točk. V kolikor posamezna vloga ne doseže najmanj 60 točk, se zavrne. Vloge, ki dosežejo najmanj 60 točk, kandidirajo za sofinanciranje, in sicer se za sofinanciranje izberejo/podprejo kaskadno tiste vloge, ki so izmed vseh popolnih vlog prejele največ točk v postopku ocenjevanja, dokler ne zmanjka razpoložljivih sredstev, ostale vloge se zavrnejo.
V primeru, da bo več vlog prejelo enako število točk, pa za sofinanciranje vseh ne bo na voljo dovolj sredstev, bodo imele prednost vloge, ki bodo prejele več točk po dodatnem merilu: Indeks razvojne ogroženosti za leto 2019 (publikacija izdana s strani UMAR, marec 2020; https://www.umar.si/fileadmin/user_upload/publikacije/kratke_analize/Indeks_razvojen_ogrozenosti_2019/Indeks_razvojne_ogrozenosti_2019.pdf, merila za leto 2019), glede na lokacijo, kjer se bo izvajal projekt:
Dodatno merilo: Indeks razvojne ogroženosti
Št. točk
Pomurska
172,5
12
Primorsko-notranjska
138,3
11
Podravska
133,4
10
Zasavska
132,3
9
Koroška
127,7
8
Posavska
121,8
7
Goriška
117,1
6
Savinjska
109,3
5
Obalno-kraška
103,2
4
Jugovzhodna Slovenija
93,0
3
Gorenjska
85,3
2
Osrednjeslovenska
49,6
1
V primeru, da ima tudi po upoštevanju dodatnega merila več vlog še vedno enako število točk, se prednostni vrstni red določi po številu prejetih točk po merilih v vrstnem redu, kot si sledijo merila v tabeli iz točke 6. javnega razpisa.
V kolikor tudi po tej prednostni opredelitvi ne bi bilo mogoče določiti prednostnega vrstnega reda, se za sofinanciranje izberejo vloge po vrstnem redu prispetja na ministrstvo. Upošteva se čas oddaje pošiljke, če je ta razviden iz ovojnice, v nasprotnem primeru pa čas prejema na ministrstvu. Morebitna dopolnitev vloge ne vpliva na določitev tega mejnika.
Del razpoložljivih sredstev lahko ostane nerazdeljen v primeru premajhnega števila vlog, ki bi dosegle minimalno število točk, potrebnih za sofinanciranje. V primeru, ko ni na voljo dovolj razpoložljivih sredstev za podporo zadnje izmed vlog, ki je po izvedenem postopku ocenjevanja v vrsti za sofinanciranje, do celotnega sofinanciranja, to je v vlogi zaprošene vrednosti sofinanciranja, lahko ministrstvo prijavitelja pozove k izjavi oziroma opredelitvi do možnosti izvedbe projekta z zmanjšanim obsegom sofinanciranja. V kolikor prijavitelj potrdi, da sprejema zmanjšan obseg sofinanciranja za izvedbo projekta, ministrstvo izda sklep o izboru vloge z zmanjšanim obsegom sofinanciranja.
V kolikor se prijavitelj ne strinja z izvedbo projekta z manjšim obsegom sofinanciranja, se takšno sofinanciranje lahko ponudi naslednjemu prijavitelju v vrsti glede na višino prejetih točk v postopku ocenjevanja. V primeru, ko po tem postopku zmanjšanega sofinanciranja ne sprejme noben prijavitelj, ki je po višini prejetih točk dosegel minimalni prag za sofinanciranje, lahko sredstva ostanejo nerazporejena ali se prerazporedijo v druge sklope. V primeru, da posamezni prijavitelj odstopi od podpisa pogodbe o sofinanciranju, se sproščena sredstva lahko dodelijo pozitivno ocenjenemu projektu, ki je naslednji v vrsti za sofinanciranje glede na višino prejetih točk. Dokončno odločitev o sofinanciranju posameznega projekta iz proračuna RS sprejme predstojnik ministrstva.
11. Način in rok za predložitev vlog
Javni razpis predvideva dva prijavna roka. Prijavitelj prijavlja na 1. prijavni rok aktivnosti, ki jih bo izvajal v letu 2023, na 2. prijavni rok pa aktivnosti, ki jih bo izvajal v letu 2024. Ministrstvo si pridržuje pravico, da v primeru, če nima zagotovljenih sredstev za namen tega javnega razpisa v letu 2024, možnost oddaje vlog na 2. prijavni rok nemudoma prekliče.
Prvi rok za predložitev vlog v okviru tega javnega razpisa je do 27. 6. 2023 do 12. ure.
Drugi rok za predložitev vlog v okviru tega javnega razpisa je od vključno 2. 11. 2023 do 30. 11. 2023 do 12. ure.
Vloga se pripravi na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, ki so določeni v besedilu razpisne dokumentacije.
Vloga se lahko odda v (a) elektronski ali (b) fizični obliki.
(a) Oddaja vloge v elektronski obliki:
Prijavitelj lahko vlogo odda zgolj v elektronski obliki na elektronski naslov: JRmladi.mdp@gov.si. V tem primeru mora biti vloga podpisana s kvalificiranim digitalnim potrdilom zakonitega zastopnika ali pooblaščene osebe prijavitelja. V polje »zadeva« elektronskega sporočila se vpiše: »Vloga na JR – mladi; prijava na Sklop A/B/C (ustrezno izbrati)«. Če se prijavitelj prijavlja na več sklopov, odda vlogo kot samostojno elektronsko sporočilo za vsak sklop posebej.
(b) Oddaja vloge v fizični obliki:
Vlogo se odda v fizični obliki tako, da je v ovojnici poleg tiskane vloge priložena tudi vloga v elektronski obliki na e-nosilcu podatkov – USB ključek. V primeru neskladja podatkov na tiskani in elektronski verziji vloge, se upoštevajo podatki iz elektronske vloge. Takšno vlogo prijavitelj odda osebno ali pošlje po pošti kot priporočeno poštno pošiljko na naslov: Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana. Vsi dokumenti pisnega izvoda vloge morajo biti zloženi v vrstnem redu, kot je določen na kontrolniku za formalno popolnost vloge, povezani in speti, tako da jih ni mogoče neopazno odvzemati ali dodajati. Takšna vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici (skupaj z e-nosilcem podatkov), na katero se nalepi izpolnjen Obrazec št. 1 (Ovojnica), ki je del razpisne dokumentacije, in na katerem mora biti vidno označeno, na kateri sklop se vloga nanaša. Vloga se odda za vsak sklop v ločeni ovojnici. Dokumentacija in elektronski medij, ki so priloženi fizični vlogi, se ne vračajo.
Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo v določenem roku ne glede na način dostave, prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov JRmladi.mdp@gov.si.
12. Razpisna dokumentacija: razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani ministrstva: https://www.mdp.gov.si/, ali preko e-maila: gp.mdp@gov.si, s sklicem na št. zadeve 430-6/2023-3150.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti