A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 44

Uradni list RS, št. 44 z dne 20. 6. 2025

UL Infotok

Uradni list RS, št. 44/2025 z dne 20. 6. 2025

Št. 0070-249/2023-2711-19 Ob-2152/25, Stran 1844
Na podlagi 87.d člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo, 15/08 – ZPacP, 23/08, 58/08 – ZZdrS-E, 77/08 – ZDZdr, 40/12 – ZUJF, 14/13, 88/16 – ZdZPZD, 64/17, 1/19 – odl. US, 73/19, 82/20, 152/20 – ZZUOOP, 203/20 – ZIUPOPDVE, 112/21 – ZNUPZ, 196/21 – ZDOsk, 100/22 – ZNUZSZS, 132/22 – odl. US, 141/22 – ZNUNBZ, 14/23 – odl. US, 84/23 – ZDOsk-1, 102/24 – ZZKZ in 32/25), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2025 in 2026 (Uradni list RS, št. 104/24, 17/25 – ZFO-1E in 32/25 – ZJU-1) ter Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24) in Sklepa o začetku postopka za izvedbo javnega razpisa, št. C2711-25-712303 Ministrstvo za zdravje objavlja
javni razpis 
za podelitev javnega pooblastila zbornicam in strokovnim združenjem s področja fizioterapevtske dejavnosti 
I. Naziv in sedež naročnika javnega razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
II. Namen javnega razpisa: namen javnega razpisa je izbor zbornice oziroma strokovnega združenja s področja fizioterapevtske dejavnosti ter podelitev javnega pooblastila in oddaja storitev iz javnega pooblastila za fizioterapevtsko dejavnost.
III. Predmet javnega razpisa
Z javnim pooblastilom s področja fizioterapevtske dejavnosti bodo za dobo sedmih let podeljene naslednje naloge:
I. vodenje registra izvajalcev fizioterapevtske dejavnosti,
II. izvajanje strokovnega nadzora s svetovanjem,
III. v soglasju z ministrom, pristojnim za zdravje, izdajanje pravilnikov, s katerimi se podrobneje uredi področje fizioterapije,
IV. izdaja, podaljševanje in odvzem licenc.
Vsebina posameznih nalog javnega pooblastila:
K I. Vodenje registra izvajalcev fizioterapevtske dejavnosti:
– prevzem in pregled registra izvajalcev fizioterapevtske dejavnosti,
– vzpostavitev in vodenje registra izvajalcev fizioterapevtske dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: register fizioterapevtov) ter izvajanje nalog, povezanih z vodenjem registra fizioterapevtov (vpisovanje podatkov v register, vključno s spremembami, spremljanje sprememb in stalno usklajevanje podatkov, shranjevanje in arhiviranje dokumentacije, izdajanje potrdil o vpisu v register, obdelava podatkov in izdelava analiz),
– vnos podatkov v register izvajalcev zdravstvene dejavnosti in delavcev v zdravstvu (v nadaljnjem besedilu: RIZDDZ) ter izvajanje nalog, povezanih z RIZDDZ.
Vlagatelj bo na letnem nivoju opravil najmanj 150 vnosov v register fizioterapevtov (vpisi, izbrisi, spremembe podatkov) in RIZZDZ.
K II. Izvajanje strokovnega nadzora s svetovanjem:
Strokovni nadzor s svetovanjem glede na prvi odstavek 78. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo, 15/08 – ZPacP, 23/08, 58/08 – ZZdrS-E, 77/08 – ZDZdr, 40/12 – ZUJF, 14/13, 88/16 – ZdZPZD, 64/17, 1/19 – odl. US, 73/19, 82/20, 152/20 – ZZUOOP, 203/20 – ZIUPOPDVE, 112/21 – ZNUPZ, 196/21 – ZDOsk, 100/22 – ZNUZSZS, 132/22 – odl. US, 141/22 – ZNUNBZ, 14/23 – odl. US, 84/23 – ZDOsk-1, 102/24 – ZZKZ in 32/25; v nadaljnjem besedilu: ZZDej), lahko zajema:
1. nadzor izvajalca zdravstvene dejavnosti v celoti ali samo njegove posamezne notranje organizacijske enote,
2. nadzor posameznega zdravstvenega delavca ali zdravstvenega sodelavca ali
3. nadzor zdravstvene obravnave posameznega primera.
Vlagatelj bo za izvedbo strokovnega nadzora s svetovanjem opravil naslednje naloge:
– priprava letnega programa izvedbe nadzorov,
– priprava letne analize nadzorov in predlogov ukrepov za izboljšanje stanja,
– vzpostavitev in vodenje evidence izvedenih strokovnih nadzorov in odrejenih ukrepov v skladu s sedmim odstavkom 79. člena ZZDej,
– redni nadzori pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti (UKC, bolnišnice, javni in zasebni zavodi ter družbe) in pri posameznih izvajalcih fizioterapevtske dejavnosti (zaposleni ali samostojni izvajalci: zasebni zdravstveni delavci in koncesionarji),
– redni nadzori posamezne zdravstvene obravnave.
Vlagatelj bo na letnem nivoju izvedel najmanj 10 rednih nadzorov pri izvajalcih zdravstvene dejavnosti (UKC, bolnišnice, javni in zasebni zavodi ter družbe), 12 rednih nadzorov pri posameznih izvajalcih fizioterapevtske dejavnosti (zaposleni ali samostojni izvajalci: zasebni zdravstveni delavci in koncesionarji) in 20 rednih nadzorov posamezne zdravstvene obravnave.
K III. V soglasju z ministrom, pristojnim za zdravje, izdajanje pravilnikov, s katerimi se podrobneje uredi področje fizioterapije.
– priprava pravilnika o registru fizioterapevtov,
– priprava pravilnika o licencah fizioterapevtov,
– priprava pravilnika o strokovnem nadzoru s svetovanjem,
– priprava navodil za oceno ustreznosti programa stalnega strokovnega izpopolnjevanja in določitev licenčnih točk.
K IV. Izdaja, podaljševanje in odvzem licenc.
– vzpostavitev registra o licencah fizioterapevtov,
– izvajanje nalog vezanih na register o licencah fizioterapevtov (vpisovanje podatkov v register, vključno s spremembami, izdajanje upravnih aktov o izdaji, podaljšanju, odvzemu licence, spremljanje sprememb in stalno usklajevanje podatkov, shranjevanje in arhiviranje dokumentacije, izdajanje potrdil o vpisu v register, objava podatkov (ime in priimek izvajalca fizioterapevtske dejavnosti in veljavnost licence), vnos podatkov v RIZDDZ, obdelava podatkov in izdelava analiz),
– licenčno vrednotenje: vrednotenje strokovnih izpopolnjevanj in vrednotenje obveznih vsebin stalnega strokovnega izpopolnjevanja,
– izvajanje nalog vezanih na strokovna izpopolnjevanja.
Vlagatelj bo v prvih dveh letih izdal vsaj 1000 odločb o licenci letno. V nadaljnjih letih bo vlagatelj izdal najmanj 100 odločb o licenci (prva izdaja) letno.
IV. Upravičenci
Prijavijo se lahko:
– zbornice,
– strokovna združenja.
Na javnem razpisu lahko sodelujejo izključno le zbornice oziroma strokovna združenja, ki so ustanovljeni in registrirani ter delujejo na podlagi Zakona o društvih (Uradni list RS, št. 64/11 – uradno prečiščeno besedilo in 21/18 – ZNOrg; v nadaljnjem besedilu: ZDru-1) za področje razpisane zdravstvene dejavnosti. Ime zbornice oziroma strokovnega združenja mora vsebovati tudi besedo »zbornica« ali »strokovno združenje«.
V. Pogoji za prijavo na javni razpis
Na javni razpis se lahko prijavi zbornica ali strokovno združenje (v nadaljnjem besedilu: vlagatelj), ki:
– ima včlanjenih najmanj 60 % vseh zdravstvenih delavcev, ki izvajajo naloge s področja delovanja zbornice ali strokovnega združenja s področja fizioterapevtske dejavnosti;
– je ustanovljen in deluje po ZDru-1 ter registriran za dejavnost fizioterapevtske dejavnosti, pri pristojnem upravnem organu;
– ima v uradnem nazivu vlagatelja besedo »zbornica« ali »strokovno združenje«;
– deluje na področju celotne države;
– deluje na področju zagotavljanja strokovnosti in kakovosti v poklicu fizioterapevta oziroma področju fizioterapevtske dejavnosti;
– ima usposobljene kadre za izvajanje javnih pooblastil in ima vzpostavljeno vso infrastrukturo za učinkovito izvajanje javnih pooblastil ter zagotavlja organizacijsko in stroškovno ločeno izvajanje upravnih nalog, ki so predmet javnega pooblastila;
– je finančno in poslovno sposoben;
– ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali postopku prisilnega prenehanja;
– potrdilo o poravnanih davčnih obveznostih, iz katerega je razvidno, da ima davčni zavezanec plačane vse obveznosti do Finančne uprave Republike Slovenije.
– izpolnjuje pogoj, da vlagatelj niti njegov zakoniti zastopnik v zadnjih treh letih pred objavo razpisa, ni pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 50/12 – uradno prečiščeno besedilo, 54/15, 6/16 – popr., 38/16, 27/17, 23/20, 91/20, 95/21, 186/21, 105/22 – ZZNŠPP, 16/23 in 107/24 – odl. US): sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi in uporabi posojila ali ugodnosti, davčna zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja oziroma da vlagatelj niti njegov zakoniti zastopnik ni v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem.
Vlagatelj mora izpolnjevati tudi ostale kadrovske in prostorske pogoje ter pogoje glede opreme in organizacije poslovanja za izvajanje nalog iz javnega pooblastila, ki so navedene v tem razpisu.
Pogoje za prijavo na javni razpis mora vlagatelj izkazovati na dan oddane prijave ter ves čas trajanja javnega pooblastila.
VI. Obvezna oblika in vsebina vloge
Vlagatelj mora vlogo oddati na razpisnem obrazcu »Prijava za javni razpis za podelitev javnega pooblastila zbornici oziroma strokovnemu združenju s področja fizioterapevtske dejavnosti«.
Vloga se z vso potrebno dokumentacijo pošlje na naslov: Ministrstvo za zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, v zaprti kuverti, z izpisom na prednji strani »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis – javno pooblastilo s področja fizioterapije«. Na hrbtni strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov (sedež) vlagatelja.
Razpisna dokumentacija je vlagatelju na voljo na spletnem naslovu https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-zdravje/ v rubriki – Javne objave.
Popolna vloga vsebuje naslednje dokumente:
– prijavo na pravilno izpolnjenem obrazcu z vsemi zahtevanimi podatki in s prilogami;
– izjava št. 1: izjava o delovanju na področju cele države;
– izjava št. 2: izjava vlagatelja o kadrih;
– izjava št. 3: izjava o izpolnjevanju pogojev glede prostora in opreme;
– izjava št. 4: izjava o uradnih urah;
– izjava št. 5: izjava o finančnih podatkih vlagatelja;
– izjava št. 6: izjava o nekaznovanosti vlagatelja;
– izjava št. 7: izjava o nekaznovanosti zakonitega zastopnika vlagatelja;
– izjava št. 8 s prilogami:
– vzorec pogodbe s prilogami;
– ocenjena lastna cena (mesečna/letna) sredstva za izvajanje programa upravnih nalog, ki so predmet javnega pooblastila;
– navedba števila članov s področja fizioterapevtske dejavnosti, na dan objave javnega razpisa z izpolnjenimi članskimi obveznostmi v skladu z akti vlagatelja;
– temeljni akt vlagatelja;
– potrdilo oziroma odločbo ustreznega upravnega organa o registraciji vlagatelja, ki ne sme biti starejše od 30 dni, ter s temeljnim aktom vlagatelja;
– seznam strokovno usposobljenih sodelavcev, ki sodelujejo pri usposabljanju članov na področju fizioterapevtske dejavnosti;
– seznam certifikatov ali priznanj za strokovne dosežke na področju fizioterapevtske dejavnosti, ki jih je vlagatelj prejel od domačih ali tujih institucij v zadnjih 5 letih;
– seznam lastno izvedenih usposabljanj v zadnjem letu (leto 2024), z navedbo števila udeležencev za posamezno usposabljanje in skupno (vlagatelj navedeno izkazuje s potrdili, certifikati ali drugimi dokazili, ki izkazujejo dejansko izvedbo usposabljanj);
– dokazilo o strokovni izobrazbi in delovnih izkušnjah ter dokazilo o opravljenem strokovnem izpitu iz splošnega upravnega postopka za zaposleno osebo, ki izpolnjuje pogoje za vodenje splošnega upravnega postopka ter dokazilo o zaposlitvi ali drugi pravni podlagi za osebo, odgovorno osebo za izvajanje javnega pooblastila, iz katere izhajajo naloge te osebe v povezavi z javnimi pooblastili;
– splošni akt vlagatelja, iz katerega izhaja organizacijska in stroškovna ločenost izvajanja upravnih nalog, ki so predmet javnega pooblastila, od ostalih dejavnosti vlagatelja;
– splošni akt vlagatelja, ki določa sistemizacijo delovnih mest zaposlenih, ki bodo vodili upravne postopke, ki so predmet javnega pooblastila, oziroma akt, v katerem so opredeljeni pogoji za opravljanje upravnih nalog in opis dela upravnih nalog, ki so predmet javnega pooblastila, če je vlagatelj v skladu s tretjim odstavkom 5. člena Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS, 81/19, 203/20 – ZIUPOPDVE, 119/21 – ZČmIS-A, 202/21 – odl. US, 15/22, 54/22 – ZUPŠ-1, 114/23 in 136/23 – ZIUZDS) manjši delodajalec;
– listino, s katero vlagatelj dokazuje, da ima prostore v lasti ali original oziroma overjeno kopijo pogodbe oziroma druge pravne podlage, s katerim dokazuje, da bo lahko uporabljal te prostore za izvajanje javnega pooblastila ves čas trajanja javnega pooblastila;
– podroben opis prostorov in dostopnost, iz katerega izhaja primernost prostorov za sprejem strank glede na merila za izbor;
– podroben opis opreme, iz katerega izhaja izpolnjevanje merila za izbor opremljenost s programsko opremo glede na merila za izbor;
– splošni akt, v katerem so opredeljeni ukrepi za preprečevanje nepooblaščenih in neregistriranih vstopov v prostore;
– splošni akt, v katerem so opredeljeni pogoji za vzpostavitev in delovanje notranje kontrole pri poslovanju vlagatelja na področju izvajanja nalog javnega pooblastila.
Izpolnjevanje pogojev in resničnost izjav se ugotavlja na podlagi dokumentacije, ki jo vlagatelj predloži k vlogi na javni razpis. Izpolnjevanje razpisnih pogojev ugotavlja razpisna komisija, ki jo izmed zaposlenih na ministrstvu imenuje minister za zdravje. Ne glede na navedeno pa si ministrstvo pridržuje pravico do vpogleda v posamezne dokumentacijske ali elektronske evidence vlagatelja, ki jih mora vlagatelj omogočiti, če je to po presoji ministrstva potrebno za razjasnitev ali ugotovitev točnosti posredovanih podatkov. Vlagatelj mora omogočiti tudi morebitni pregled dokumentacije tudi na sedežu vlagatelja, prav tako pa na zahtevo komisije tudi ogled izpolnjevanja prostorskih in drugih pogojev.
Vloge, ki jih ni vložila upravičena oseba, nepopolne vloge, ki niso v roku ustrezno dopolnjene, in prepozne vloge se izločijo iz nadaljnjega postopka.
Za vlogo, ki je ni oddala upravičena oseba, se šteje vloga vlagatelja, ki ne izpolnjuje pogojev iz V. točke besedila javnega razpisa.
Za nepopolno vlogo se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo javnega razpisa (dokazila, izpolnjeni obrazci) in jih vlagatelj v roku, navedenem v razpisu, ni predložil. Komisija v roku 5 dni od odpiranja vlog pozove vlagatelje, katerih vloge niso bile formalno popolne, da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev vloge je 5 delovnih dni. Vloga, ki je na javni razpis prispela kot formalno nepopolna in je prijavitelj ni v celoti dopolnil v roku 5 dni od prejema poziva k dopolnitvi, se šteje za nepopolno vlogo.
Vloge, ki ne bodo poslane ali predložene do zadnjega dne razpisnega roka, oziroma priporočeno oddane na pošti zadnji dan razpisnega roka, se bodo štele za prepozne. Vlagatelj pošlje vlogo priporočeno po pošti na naslov Ministrstvo za zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana ali vlogo osebno odda v Glavno pisarno Ministrstva za zdravje, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana MZ, od ponedeljka do četrtka od 9. do 15.30, v petek pa do 14.30. Prepozne vloge ne bodo obravnavane in bodo neodprte vrnjene vlagateljem.
Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom so v času objave javnega razpisa na voljo po elektronski pošti. Vsa vprašanja oziroma zaprosila za dodatna pojasnila in informacije je treba nasloviti na elektronski naslov: gp.mz@gov.si.
Komunikacija v zvezi z javnim razpisom bo potekala samo prek elektronske pošte. Na vprašanja v zvezi z javnim razpisom ne bomo odgovarjali osebno, temveč bodo odgovori objavljeni na spletni strani ministrstva. Objavljeno bo vprašanje, odgovor in naziv organizacije, ki je vprašanje postavila.
VII. Rok za prijavo na javni razpis: rok za prijavo na javni razpis začne teči z dnem objave postopka v Uradnem listu Republike Slovenije in se zaključi 30. dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
VIII. Okvirna višina in viri sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Letna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev javnega razpisa za prvo leto znaša 91.469,38 EUR, za drugo leto 85.864,35 EUR ter za preostala leta 79.976,21 EUR. Okvirna vrednost razpoložljivih sredstev javnega razpisa za obdobje 7 let znaša 577.214,78 EUR. Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so zagotovljena v skladu s sprejetim proračunom ministrstva na proračunski postavki 7123 – Strokovni in upravni nadzor ter javna pooblastila, ukrep 2711-23-0002 Nadzor in strokovna telesa.
V primeru podelitve javnega pooblastila med letom se pogodbena vrednost sorazmerno zniža.
IX. Merila za izbiro
Merila za izbiro vlagatelja, ki kandidira za isti sklop in veljajo za vse sklope, so:
1. večje število članov;
2. opremljenost in dostopnost do prostorov;
3. nižji izračun stroškov izvajanja javnih pooblastil;
4. zagotavljanje odzivnosti in javnosti dela ter splošnih informacij;
5. zagotavljanje strokovnosti, kakovosti in varnosti v poklicu oziroma na področju fizioterapevtske dejavnosti.
K 1. Merilo večje število včlanjenih
Vlagatelj z največjim številom včlanjenih zdravstvenih delavcev prejme 20 točk.
Vlagatelj z manjšim številom članov, po izvedenem križnem računu, prejme ustrezno nižje število točk.
K 2. Merilo opremljenost in dostopnost zajema naslednje:
– opremljenost s programsko opremo;
– primerne prostore za sprejem strank;
– zagotovljenost parkirnih mest za osebna vozila strank.
Opremljenost s programsko opremo se točkuje tako, da lahko posamezen vlagatelj prejme največ 5 točk. Vlagatelj prejme po eno točko, če razpolaga s/z:
– podatkovno bazo;
– možnostjo dostopa do podatkov preko spletnega brskalnika;
– nadzorovanim dostopom do podatkov;
– dnevnim varovanjem podatkov;
– izdelanim postopkom in sredstvi za obnovitev poslovanja v 48 urah po nesreči oziroma razpadu sistema, ki vključuje varno shranjevanje kopiranih podatkov in postopke za obnovitev funkcionalnih podatkov.
Primernost prostorov za sprejem strank se točkuje tako, da lahko posamezen vlagatelj prejme največ 2 točki. Vlagatelj prejme po 1 točko, če razpolaga s/z:
– sprejemnimi čakalnimi prostori, ki so opremljeni s sedeži za stranke;
– uradnimi poslovnimi prostori za stranke (prostor za delo s strankami).
Zagotovljenost najmanj treh brezplačnih parkirnih mest za stranke se točkuje tako, da lahko posamezen vlagatelj prejme največ 3 točke. Vlagatelj prejme maksimalno število točk, če zagotovi 3 in več parkirnih mest; za zagotavljanje 2 parkirnih mest prejme vlagatelj 2 točki, za zagotavljanje 1 parkirnega mesta prejme vlagatelj 1 točko.
K 3. Merilo nižjega izračuna stroškov izvajanja javnih pooblastil
Vlagatelj oceni (mesečno/letno) potrebna sredstva za izvajanje upravnih nalog, ki so predmet javnega pooblastila in navedeno izkazuje s primerjavo stroškov za izvedbo nalog (stroški dela, materiala in storitev ter drugi stroški) glede na obseg nalog predviden v III. točki tega razpisa.
Vlagatelj z najnižjim izračunom stroškov izvajanja nalog iz javnega pooblastila prejme 15 točk. Vlagatelj z višjim izračunom stroškov od najnižjega, po izvedenem križnem računu, prejme ustrezno nižje število točk.
K 4. Merilo zagotavljanja odzivnosti in javnosti dela ter splošnih informacij zajema:
– število uradnih ur v tednu;
– način vlaganja vlog;
– način zagotavljanja pomoči uporabnikom.
Število uradnih ur je število ur na teden, v katerih vlagatelj zagotavlja, da bo v svojih prostorih organiziral poslovanje s strankami, pri čemer mora biti najmanjši obseg uradnih ur v skladu z zahtevami iz prvega in tretjega odstavka 28. člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20, 172/21, 68/22, 89/22, 135/22, 77/23 in 24/24; v nadaljnjem besedilu: Uredba). Vlagatelj mora v svoji vlogi navesti število uradnih ur, ki jih zagotavlja. V tem delu se merilo točkuje tako, da lahko vlagatelj prejme največ 4 točke, pri čemer se pri določitvi točk upošteva, da vlagatelj z največjim številom uradnih ur prejme 4 točke, za ostale ponudbe se izračunajo točke po naslednji formuli: št. ur konkretne ponudbe/obseg ponudbe z največjim številom uradnih ur x 4 točke = število točk ponudbe.
Načini vlaganja vlog so oblike pošiljanja vloge za podelitev licence, vloge za vpis v register in drugih vlog, v skladu z zakonom, ki ureja splošni upravni postopek, in se točkujejo tako, da lahko vlagatelj prejme največ 3 točke. Vlagatelj prejme po 1 točko, če omogoča naslednje načine vlaganja vlog:
– neposredna izročitev pisne vloge vlagatelju;
– pošiljanje pisne vloge po pošti;
– pošiljanje pisne vloge po e-pošti.
Način zagotavljanja pomoči uporabnikom je vsaka oblika zagotavljanja svetovanja in pomoči uporabnikom v zvezi z upravnimi nalogami. Vlagatelj mora v svoji vlogi navesti oblike morebitne pomoči, ki jo bo nudil uporabnikom (npr. svetovanje po e-pošti, svetovanje po telefonu, svetovanje na sedežu vlagatelja …). Vlagatelj, ki zagotavlja pomoč uporabnikom, prejme po 1 točko za vsako obliko pomoči, vendar skupaj ne več kot 3 točke.
K 5. Zagotavljanje strokovnosti, kakovosti in varnosti v poklicu oziroma na področju fizioterapevtske dejavnosti.
Način zagotavljanja strokovnosti in kakovosti v posameznem poklicu oziroma področju, ki ga pokriva se točkujejo tako, da lahko posamezen vlagatelj prejme največ 10 točk, pri čemer se pri določitvi točk upošteva:
I. da vlagatelj z največjim številom izvedenih usposabljanj v zadnjem letu prejme 5 točk, za ostale ponudbe se izračunajo točke po naslednji formuli: število izvedenih usposabljanj/obseg ponudbe z največjim številom izvedenih usposabljanj v zadnjem letu x 5 točk = število točk ponudbe,
II. da vlagatelj z višjim številom udeležencev strokovnih usposabljanj v zadnjem letu prejme 5 točk, za ostale ponudbe se izračunajo točke po naslednji formuli: število udeležencev strokovnih usposabljanj/obseg ponudbe z največjim številom udeležencem strokovnih usposabljanj x 5 točk = število točk ponudbe.
X. Splošno
Največje možno število točk je 65 točk. Točke se bodo računale na cela števila.
V primeru izenačenega števila točk, bo najugodnejša ponudba vlagatelja, ki je ponudil najnižji izračun stroškov izvajanja javnih pooblastil.
Vloge vlagateljev bodo ocenjene v skladu z zgornjimi merili. Izbran bo vlagatelj, ki bo dosegel najvišje število točk. V primeru enega samega vlagatelja se merila ne točkujejo.
XI. Izid javnega razpisa
Na predlog razpisne komisije bo ministrica za zdravje izdala odločbo o podelitvi javnega pooblastila najboljšemu ponudniku. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog.
Ministrica za zdravje bo z odločbo podelila javno pooblastilo za obdobje sedmih let.
Za izvajanje nalog iz javnega pooblastila se sklene letna oziroma dvoletna pogodba, v kateri se podrobneje določijo pravice in obveznosti ter obseg nalog iz javnega pooblastila.
Če se javno pooblastilo podeli tekom koledarskega leta, se letna pogodbena vrednost pogodbe ustrezno zmanjša oziroma prilagodi.
Ministrstvo za zdravje 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti