A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 25

Uradni list RS, št. 25 z dne 11. 4. 2025

UL Infotok

Uradni list RS, št. 25/2025 z dne 11. 4. 2025

Št. 430-0009/2025 Ob-1721/25, Stran 1075
Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE, 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24), Statuta Občine Dravograd (Uradni list RS, št. 8/20 – UPB4 in 106/23), Odloka o proračunu Občine Dravograd za leto 2025 (Uradni list RS, št. 108/24), Pravilnika o sofinanciranju programov drugih društev in organizacij v Občini Dravograd (Uradni list RS, št. 38/06, 45/10 in 50/10, v nadaljevanju: Pravilnik), Občina Dravograd objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje programov drugih društev in organizacij v Občini Dravograd za leto 2025 (v nadaljevanju: razpis)
1. Predmet razpisa
Predmet razpisa je sofinanciranje programov in projektov društev in organizacij, ki delujejo na območju Občine Dravograd ali katerih dejavnost se odvija na tem območju na področju veteranskih organizacij, preventive in vzgoje v cestnem prometu, mladinskih organizacij in študentskih organizacij, raziskovalnega in ustvarjalnega dela, razvoja znanosti mladih in niso financirani iz drugih virov proračuna Občine Dravograd.
Sofinancira se:
– dejavnost registriranih drugih društev in organizacij;
– udeležba drugih društev na krajevnih, občinskih, območnih, medobmočnih, državnih in mednarodnih prireditvah ali aktivnostih;
– izobraževanje strokovnih kadrov za delo na tem področju;
– prireditve in akcije, ki so pomembne za populacijo, ki jo drugo društvo v svoji dejavnosti zastopa;
– drugi programi in projekti drugih društev, ki kažejo vsebinsko učinkovitost in koristnost Občini Dravograd.
2. Namen razpisa: namen razpisa je finančno podpreti raznovrstne aktivnosti, prireditve, projekte, programe ali ekskurzije, ki bodo popestrili dejavnost društev, organizacij in drugih dejavnosti v Občini Dravograd ter pripomogli k njeni promociji in prepoznavnosti.
3. Upravičenci
Prijavitelji morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– imajo sedež v Občini Dravograd ali delujejo na območju Občine Dravograd oziroma katerih dejavnost se odvija na tem območju,
– so pravne osebe, ki so na podlagi predpisov registrirane za opravljanje dejavnosti, ki so predmet razpisa in s svojim dosedanjim delom izkazujejo pričakovano kakovost na tem področju,
– imajo zagotovljene materialne, kadrovske in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih aktivnosti na svojem področju,
– imajo urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa Zakon o društvih in so registrirana vsaj eno leto,
– imajo urejeno evidenco o članstvu (vsaj 2/3 članov občanov Dravograda),
– v kolikor nimajo sedeža v Občini Dravograd in hkrati ne dosegajo 2/3 članstva, so upravičeni do sorazmernega deleža po številu članstva iz matične občine,
– občinski upravi vsako leto redno dostavljajo poročila o realizaciji programov, poslovno poročilo za preteklo leto, poročila o doseženih uspehih na občinskih, regionalnih in državnih prireditvah, če se jih udeležijo, ter načrt aktivnosti za prihodnje leto,
– dostavijo osnutek projekta, ki zagotavlja ustrezno kakovost.
4. Prijava na razpis
Razpis je objavljen v Uradnem listu Republike Slovenije, javnem mediju na območju Občine Dravograd, na sedežu in spletni strani Občine Dravograd (https://www.dravograd.si/) pod zavihkom javni razpisi. Razpisna dokumentacija je na voljo od vključno prvega dneva razpisnega roka. Prijavitelji si lahko razpisno dokumentacijo natisnejo prek spletne strani ali jo dvignejo pri vložišču Občine Dravograd na naslovu Trg 4. julija 7, 2370 v času uradnih ur.
Prijavitelji lahko prijavo oddajo od vključno 14. 4. 2025 do vključno 14. 5. 2025 na dva načina:
a) Priporočeno po pošti, na naslov Občina Dravograd, Trg 4. julija 7, 2370 Dravograd. Šteje se, da je prijava pravočasna, če je oddana na pošto zadnji dan razpisnega roka.
b) Osebno pri vložišču na naslovu Občina Dravograd, Trg 4. julija 7, 2370 Dravograd v času uradnih ur. Uradne ure so v ponedeljek od 8. do 14. ure, v sredo od 8. do 12. ure in od 14. do 16. ure ter v petek od 8. do 12. ure.
Kot pravilne se bodo štele prijave, prispele pravočasno na zgoraj opisana načina. Za pravočasne se bodo štele prijave, ki bodo predložene do roka. Popolna bo tista prijava, ki bo vsebovala vse zahtevane sestavine in priloge iz razpisa in razpisne dokumentacije ter bo posredovana izključno na predpisanih obrazcih.
Prijava mora biti v slovenskem jeziku in oddana v zaprti kuverti s pripisom: »Ne odpiraj – javni razpis za sofinanciranje programov drugih društev in organizacij v Občini Dravograd za leto 2025«, pri čemer se priporoča uporaba predloge kuverte, ki je del razpisne dokumentacije in jo prijavitelj izpolni in nalepi na kuverto.
Prijavitelji z oddajo prijave sprejemajo vse pogoje in merila javnega razpisa in soglašajo z vzorcem pogodbe, zato prijavi ni potrebno priložiti parafirane pogodbe. S prijavo na razpis prijavitelj dovoljuje objavo in obdelavo osebnih podatkov z namenom vodenja razpisa, objavo prejemnikov sredstev na občinski spletni strani in za statistične namene v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Tričlanska komisija, imenovana z odločbo župana, bo pravočasno dostavljene in pravilno označene prijave odprla v osmih dneh po poteku razpisnega roka po vrstnem redu prispetja, odpiranje ne bo javno in bo potekalo od 15. 5. 2025 do 22. 5. 2025. Komisija bo za vsako prijavo ugotovila, ali je popolna glede na razpisne pogoje.
Prijavitelji z oddajo prijave na razpis dovoljujejo komisiji, da v primeru dvoma pred morebitnim pozivom k dopolnitvi, pridobi javno dostopne podatke o prijavitelju in jih upošteva v procesu vrednotenja prijave. Prijavitelji pravočasnih, vendar nepopolnih ali nejasnih prijav, bodo pozvani, da prijavo dopolnijo v roku osmih dni.
Prepozne, nepopolne prijave, ki ne bodo dopolnjene v roku oziroma bo dopolnitev neustrezna, bodo s sklepom zavržene.
5. Uporaba kriterijev: komisija bo glede na izpolnjevanje kriterijev razpisa ocenila posamezno prijavo ter izločila morebitne prijave, ki niso v skladu z razpisnim področjem oziroma ne bodo izpolnjene v skladu z določili Pravilnika in razpisa. Prijave, ki jih bo oddala neupravičena oseba, bodo s sklepom zavrnjene.
6. Vrednotenje prijav
Prijave na razpis bodo ovrednotene na podlagi meril, ki bodo upoštevana pri razdeljevanju sredstev (priloga). Vrednost posameznih programov bo izražena v točkah. Vrednost točke se bo določila v sorazmernem deležu glede na skupno število točk in glede na sprejeti proračun Občine Dravograd za leto 2025.
Prijaviteljem se bodo o izbiri vročili sklepi. Zoper sklep je dopustna pritožba na župana Občine Dravograd. Odločitev župana je dokončna. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljeni pogoji in merila razpisa. Z izbranim prijaviteljem se bo na podlagi sklepa sklenila pogodba o sofinanciranju programov za leto 2025, kjer se bodo podrobneje opredelile pravice in dolžnosti obeh pogodbenih strank in način nadzora nad izvajanjem pogodbe.
7. Okvirna vrednost razpisa
Okvirna višina razpisanih sredstev za sofinanciranje programov veteranskih organizacij, preventive in vzgoje v cestnem prometu, mladinskih organizacij in študentskih organizacij, raziskovalnega in ustvarjalnega dela, razvoja znanosti mladih je zagotovljena z Odlokom o proračunu Občine Dravograd za leto 2025 (Uradni list RS, št.108/24) in znaša po sklopih:
A. Sofinanciranje veteranskih društev in organizacij (proračunska postavka: 4118010): do 6.000,00 EUR.
B. Sofinanciranje društev in organizacij s področja preventive in vzgoje v cestnem prometu (proračunska postavka: 4108002): do 2.000,00 EUR.
C. Sofinanciranje društev in organizacij, ki delajo z mladimi (proračunska postavka: 4118017): do 6.600,00 EUR.
8. Obdobje za porabo sredstev: realizacija dejavnosti, ki so predmet razpisa, mora biti izvedena v obdobju od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2025, ko morajo dodeljena proračunska sredstva biti tudi porabljena.
9. Razpisni rok: razpisni rok traja od vključno 14. 4. 2025 do vključno 14. 5. 2025. Kot pravočasna prijava se šteje tudi prijava, oddana na pošto priporočeno dne 14. 5. 2025.
10. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija razpisa vsebuje:
1. Povabilo k oddaji prijave.
2. Obseg storitev.
3. Splošni podatki o naročilu.
4. Navodila prijaviteljem za izdelavo prijave.
5. Dostava prijave na javni razpis.
6. Pravno obvestilo.
7. Pravno varstvo prijaviteljev.
8. Prijavni obrazci.
9. Pogodba.
10. Pravilnik in merila.
Prijavitelj mora ob prijavi na razpis priložiti naslednje obvezne priloge:
1. Izpolnjen obrazec prijave na razpis in ostale obrazce.
2. Fotokopijo odločbe o registraciji (ne velja za izvajalce, ki so bili v letu 2024 prejemniki proračunskih sredstev na podlagi pogodbe, v kolikor ni spremembe).
3. Izpolnjena izjava.
4. Vsebinsko poročilo o delu društva oziroma organizacije za prijavljen program za leto 2024 – s strani pristojnega organa sprejeto letno vsebinsko poročilo društva ali organizacije za leto 2024 (fotokopija originala).
5. Plan dela društva za leto 2025 – s strani pristojnega organa sprejet letni vsebinski plan društva ali organizacije (fotokopija originala).
6. Finančno poročilo za prijavljen program v letu 2024 – s strani pristojnega organa sprejeto letno finančno poročilo društva ali organizacije (fotokopija originala).
7. Finančni plan prijavljenega programa za leto 2025 – s strani pristojnega organa sprejet letni finančni plan društva ali organizacije (fotokopija originala).
8. Dokument, iz katerega je razvidno število aktivnih članov društva in/ali enote v preteklem letu (navedena naj bosta samo ime in priimek članov, brez drugih osebnih podatkov).
9. Zapisnika zbora članov društva iz let 2024 in 2025 v skladu s temeljnim aktom (za ostale organizacije ni potrebno) (fotokopija originala). V kolikor je prijavitelj lani že oddal prijavo na razpis, priloži zgolj zapisnik zbora članov društva iz leta 2025.
Vse priloge in kopije dokumentov morajo biti ožigosane in podpisane s strani zakonitega zastopnika. Če prijavitelj ne posluje z žigom, mora to posebej navesti.
11. Dodatne informacije: pristojna uslužbenka za dajanje informacij in pojasnil: Barbara Žlaus, tel. 02/87-23-571, e-mail: barbara.zlaus@dravograd.si.
12. Obveščanje o izboru: prijavitelji bodo o rezultatih razpisa obveščeni najkasneje v šestdesetih dneh od formalne popolnosti vlog.
Občina Dravograd 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti