A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 25

Uradni list RS, št. 25 z dne 11. 4. 2025

UL Infotok

Uradni list RS, št. 25/2025 z dne 11. 4. 2025

Št. 122-0004/2025-8 Ob-1713/25, Stran 1063
Na podlagi 43. in 44. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A, 28/19, 189/20 – ZFRO, 196/21 – ZDOsk, 82/23 in 84/23 – ZDOsk-1), 2. in 3. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11), Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev pomoč družini na domu, socialni servis, institucionalno varstvo in vodenje in varstvo ter zaposlitev pod posebnimi pogoji (Uradni list RS, št. 47/24), 97. člena Statuta Občine Divača (Uradni list RS, št. 6/24 z dne 24 1. 2014 s spremembami in dopolnitvami) in Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje javne službe Pomoč družini na domu v Občini Divača (Uradni list RS, št. 81/12 s spremembami in dopolnitvami), Občina Divača objavlja
javni razpis 
za podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoč družini na domu v Občini Divača 
Naziv in naslov koncedenta: Občina Divača, Kolodvorska ulica 3/a, 6215 Divača.
Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoč družini na domu v Občini Divača.
Vrsta in opis storitve
Predmet javnega razpisa je podelitev ene koncesije za izvajanje javne službe pomoč družini na domu, ki obsega socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter drugih primerih, ko socialna oskrba lahko nadomesti institucionalno varstvo in mobilno pomoč.
Socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, zaradi starosti, invalidnosti ali kronične bolezni pa se ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanju nimajo možnosti. Gre za različne oblike organizirane praktične pomoči in opravil, s katerimi se upravičencem vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Socialna oskrba na domu se prilagodi posameznemu upravičencu in obsega naslednje sklope opravil:
– pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo naslednja opravila: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov,
– gospodinjsko pomoč, kamor sodijo naslednja opravila: prinašanja enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora,
– pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo naslednja opravila: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo.
Upravičenec je upravičen do storitve, če potrebuje najmanj dve opravili iz dveh različnih sklopov opravil iz prejšnjega odstavka.
Obseg storitve
Storitev se izvaja vse dni v tednu v skladu s pogoji, ki jih predpisuje pravilnik, ki določa standarde in normative socialnovarstvenih storitev. Storitve v koncesiji se bodo v letu 2025 izvajale v obsegu okvirno 385 efektivnih ur neposredne socialne oskrbe na mesec na uporabnika. V naslednjih letih se bo obseg storitev lahko spreminjal skladno s potrebami občanov na območju izvajanja koncesije in nacionalnim programom socialnega varstva v Republiki Sloveniji. Okviren mesečni obseg ur neposredne socialne oskrbe v naslednjih letih se določa s sklepom, ki ga sprejme Občinski svet.
Storitev se izvaja vse dni v tednu, praviloma v delovnih dnevih, izjemoma pa tudi v nedeljah in praznikih, in sicer v skladu s pogoji, ki jih predpisuje pravilnik, ki določa standarde in normative socialnovarstvenih storitev.
Predvideni začetek izvajanja storitve in čas trajanja koncesije
Koncesija se podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu in predpisom iz 48. člena Zakona o socialnem varstvu. Koncesijsko razmerje nastane s podpisom pogodbe o koncesiji.
Koncesija se podeli za obdobje 10 let. Koncesija se pod pogoji in na način, ki ga določa Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva, na predlog koncesionarja lahko podaljša, vendar največ še za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba. Predvideni začetek izvajanja storitve je 7. 6. 2025.
Krajevno območje izvajanja koncesije
Območje izvajanja storitve obsega vso območje Občine Divača.
Število koncesij, ki se podeli na javnem razpisu
Na javnem razpisu se podeli (1) ena koncesija za območje, določeno v 6. točki tega razpisa.
Uporabniki storitve, za katere se razpisuje koncesija
Upravičenci do socialne oskrbe na domu so osebe s stalnim prebivališčem na območju Občine Divača, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim vsaj za določen čas ni potrebno institucionalno varstvo v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Pod pogoji iz prejšnjega odstavka so upravičenci:
– osebe, stare nad 65 let, ki zaradi starosti ali pojavov, ki spremljajo starost, niso sposobne za popolnoma samostojno življenje,
– osebe s statusom invalida po zakonu o družbenem varstvu duševno in telesno prizadetih oseb, ki po oceni pristojne komisije ne zmorejo samostojnega življenja, če stopnja in vrsta njihove invalidnosti omogočata občasno oskrbo na domu,
– druge invalidne osebe, ki jim je priznana pravica do tuje pomoči in nege za opravljanje večine življenjskih funkcij,
– kronično bolni in osebe z dolgotrajnimi okvarami zdravja, ki nimajo priznanega statusa invalida, pa so po oceni pristojnega centra za socialno delo brez občasne pomoči druge osebe nesposobne za samostojno življenje,
– hudo bolni otrok ali otrok s težko motnjo v telesnem ali težko in najtežjo motnjo v duševnem razvoju, ki ni vključen v organizirane oblike varstva,
– koncesionar je dolžan prevzeti od sedanjega izvajalca storitve vse aktivne uporabnike storitev iz razpisanega območja izvajanja koncesije, pri čemer upošteva predpise s področja socialnega varstva. Povprečno število oskrbovancev v letu 2024 je bilo 40/mesec.
Ureditev delovnih razmerij: delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva.
Število koncesij: na javnem razpisu se podeli 1 koncesija za območje Občine Divača.
Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik
Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje:
– da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija,
– da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve,
– da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve,
– da izkazuje finančno in poslovno sposobnost.
Dokazila o izpolnjevanju pogojev, katera mora ponudnik predložiti k ponudbi, so določena v razpisni dokumentaciji.
Vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije
Ponudnik, ki se prijavlja na javni razpis, mora v skladu z 8. in 9. členom Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva predložiti izjave, potrdila in dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe, ki so navedena v razpisni dokumentaciji.
Rok za prijavo na javni razpis
Rok za oddajo ponudbe je do 12. 5. 2025 do 11. ure, ne glede na način oddaje oziroma vrsto dospetja, kar pomeni, da morajo do navedenega dne ponudbe prispeti na sedež koncedenta.
Ponudnik mora svojo ponudbo na javni razpis oddati v zaprti ovojnici na naslov: Občina Divača, Kolodvorska ulica 3a, 6215 Divača, s pripisom »Prijava na Javni razpis za podelitev koncesije za izvajanje javne službe Pomoč družini na domu v Občini Divača – ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti napisan naziv in točen naslov ponudnika. Ponudnik lahko ponudbo odda na sedežu Občine Divača v poslovnem času Občine Divača. Za pravočasno se šteje vloga, v kolikor je najkasneje zadnji dan roka za oddajo vlog oddana ali prispe na sedež Občine Divača do 11. ure.
Ponudnik mora oddati prijavo na obrazcih, ki so predpisani z razpisno dokumentacijo in jo izdelati v slovenskem jeziku. Prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene ali prevedene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije. Obrazci morajo biti izpolnjeni v skladu z navodili razpisne dokumentacije, datirani in žigosani ter podpisani s strani pooblaščene osebe.
Ponudnik lahko svojo ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka, kasneje pa ne več. Vse dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, kot to velja za ponudbe in z dodatno oznako »Dopolnitev št. ___ (zaporedna številka dopolnitve) ponudbePrijava na Javni razpis za podelitev koncesije za izvajanje javne službe Pomoč družini na domu v Občini Divača – ne odpiraj«.
Organ, pristojen za podelitev koncesije, bo s sklepom zavrgel:
– nepravočasne ponudbe in/ali dopolnitve ponudb,
– nepopolne ponudbe in/ali dopolnitve ponudb glede na besedilo javnega razpisa in razpisne dokumentacije,
– ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, ki niso podane za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja storitve,
– ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, ki so bile podane s strani ponudnika, ki ne izpolnjuje predpisane pogoje za podelitev koncesije.
Ponudba mora veljati najmanj 180 dni od dneva odpiranja ponudb.
Kriteriji in merila za izbiro med ponudbami
Pri izbiri koncesionarja se upoštevajo naslednja merila:
– cena izvajanja storitve – do 80 točk;
– reference ponudnika – do 20 točk.
Koncedent bo izbral tistega ponudnika, ki bo izpolnjeval vse zahtevane pogoje iz razpisne dokumentacije in bo v skladu z navedenimi merili in kriteriji zbral višje število točk v primerjavi z ostalimi ponudniki.
Če se na razpis ne javi noben ponudnik ali če noben od ponudnikov ne izpolnjuje predpisanih pogojev ali ne predloži dokazil o njihovem izpolnjevanju, koncedent s sklepom ugotovi, da razpis ni uspel. Koncedent ponovi razpis v roku, ki ne sme biti daljši od 60 dni od izdaje sklepa o neuspelem razpisu.
Ob prijavi na razpis veljajo predpisi, ki so veljali na dan objave razpisa. Vse morebitne spremembe veljavnih predpisov v odprtem roku razpisa ne smejo vplivati na pripravo dokumentacije ponudnikov.
1. Cena izvajanja storitve – 80 točk
Celotne stroške storitve se lahko oceni največ z 80 točkami, pri čemer dobi največ točk ponudnik z najnižjimi skupnimi stroški storitve. Ostali ponudniki dobijo sorazmerno manjše število točk po naslednji formuli:
 
število točk
x
Cn x 80
Cp
 
Cn = najnižja cena ponudnika
Cp = cena ponudnika
2. Reference ponudnika – do 20 točk
Reference ponudnika – upoštevajo se pozitivne pisne reference, ki so potrjene s strani občin, kjer koncesionar opravlja socialno varstveno storitev pomoči družini na domu najmanj eno (1) leto. Za vsako pozitivno referenco, potrjeno s strani občin, (koncedentov) se podeli 1 točka. Če gre za referenco ponudnika, ki dejavnost opravlja v občinah s sedežem v radiusu 80 km od sedeža koncedenta, se za tako referenco dodeli ena dodatna točka. Upošteva se do 10 referenc.
Število točk, ki pripada posameznemu ponudniku se dodeli po naslednji formuli, in sicer:
 
število točk
x
Tp x 20
Tnv
 
Tnv = število točk, ki jih zbere ponudnik z najvišjim številom točk
Tp = število točk ponudnika
Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse zahtevane pogoje iz razpisne dokumentacije in bo zbral najvišje število točk v skladu z navedenimi merili.
Čas odpiranja ponudb
Odpiranje ponudbo bo dne 12. 5. 2025 ob 11.30, v prostorih Občine Divača, Kolodvorska ulica 3/a, Divača.
Odpiranje ponudb bo javno in mu lahko prisostvuje vsak ponudnik na javnem razpisu, predstavnik ponudnika se izkaže s pisnim pooblastilom.
Komisija bo na odpiranju ponudb preverila pravočasnost ponudbe in ponujeno ceno.
Komisija si pridržuje pravico do preverjanja resničnosti in verodostojnosti navedb ter preverjanja vseh podatkov, ki so sestavni del ponudbe za podelitev koncesije. V kolikor ugotovi, da navedbe niso resnične in verodostojne, se ponudba zavrne.
Popolna je tista ponudba, ki vsebuje vse zahtevane sestavine iz razpisne dokumentacije in jo je podal ponudnik, ki izpolnjuje vse predpisane pogoje opredeljene v javnem razpisu. Če ponudba ne izpolnjuje katerekoli od navedenih zahtev, organ pristojen za podelitev koncesije ponudbo s sklepom izloči. Nepravočasno predložene ponudbe (ne glede na datum oddaje na pošto oziroma nepravočasno dostavo ponudbe v primeru dostave kurirske službe) ne bodo odprte in bodo neodprte vrnjene ponudnikom.
Komisija bo za vsako pravočasno prispelo ponudbo ugotovila ali jo je podal ponudnik, ki izpolnjuje vse predpisane pogoje in ali je popolna, glede na zahteve javnega razpisa. O vsaki ponudbi, ki bo izpolnjevala predpisane zahteve, bo komisija pridobila mnenje socialne zbornice. Komisija bo najkasneje v roku 60 dni po pridobitvi mnenja socialne zbornice oziroma po izteku roka za podajo mnenja, opravila pregled in presojo popolnih ponudb po objavljenih kriterijih in merilih ter na tej podlagi in ob upoštevanju mnenja socialne zbornice, če je bilo dano, pripravila predlog podelitve koncesije.
Organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe, odgovorno osebo za dajanje informacij v času objave javnega razpisa
Koncesijo bo na podlagi predloga pristojne strokovne komisije za pregled in presojo prispelih ponudb, ki jo imenuje županja, podelila Občinska uprava Občine Divača z odločbo. V odločbi se določi rok, v katerem mora izbrani ponudnik skleniti koncesijsko pogodbo.
Koncedent in koncesionar uredita medsebojna razmerja v zvezi z opravljanjem koncesije s koncesijsko pogodbo. Koncesijsko pogodbo s koncesionarjem sklene županja Občine Divača. Koncesionar mora začeti z izvajanjem javne službe v roku, določenem v koncesijski pogodbi.
Koncedent ni zavezan skleniti koncesijske pogodbe in lahko zavrne tudi popolne ponudbe, če ugotovi, da na podlagi prejetih ponudb ni smotrno izvajanje javne službe v obliki koncesije.
Če se na razpis ne javi noben ponudnik ali če noben od ponudnikov ne izpolnjuje predpisanih pogojev ali ne predloži dokazil o njihovem izpolnjevanju ali če koncedent odloči, da koncesije ne podeli, koncedent s sklepom ugotovi, da razpis ni uspel. Koncedent ponovi razpis v roku, ki ne sme biti daljši od 60 dni od izdaje sklepa o neuspelem razpisu.
Razpisna dokumentacija in dodatne informacije
Razpisna dokumentacija je na voljo na sedežu koncedenta ter na spletni strani Občine Divača, www.divaca.si, pod rubriko: Obvestila in objave, zavihek Javni razpisi in objave.
Kontaktna oseba, pristojna za dajanje informacij je Romana Derenčin, Občina Divača, višja svetovalka in sicer prek e-pošte: romana.derencin@divaca.si. Ponudniki lahko zastavijo vprašanja, vezana na javni razpis zgolj pisno, preko e-pošte kontaktne osebe romana.derencin@divaca.si, 6 dni pred rokom oddaje, to je do dne 6. 5. 2025 do 12. ure. Vsa vprašanja in odgovori so javni in bodo objavljeni na spletni strani Občine Divača skupaj z razpisno dokumentacijo.
Koncedent si pridržuje pravico, da morebitne spremembe ali dopolnitve razpisa in razpisne dokumentacije objavi kot dopolnitev v uradnem listu (spremembe javnega razpisa) in na spletni strani Občine Divača (spremembe razpisne dokumentacije), najkasneje 10 dni pred potekom roka za oddajo ponudb.
Občina Divača 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti