A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 37

Uradni list RS, št. 37 z dne 23. 5. 2025

UL Infotok

Uradni list RS, št. 37/2025 z dne 23. 5. 2025


1455. Odlok o rebalansu proračuna Mestne občine Ljubljana za leto 2025, stran 4093.

  
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE, 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K), šestega odstavka 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), 27. člena Statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 31/21 – uradno prečiščeno besedilo) in drugega odstavka 122. člena Poslovnika Mestnega sveta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 31/21- uradno prečiščeno besedilo) je Mestni svet Mestne občine Ljubljana na 23. seji dne 19. 5. 2025 sprejel
O D L O K 
o rebalansu proračuna Mestne občine Ljubljana za leto 2025 
1. člen 
V Odloku o proračunu Mestne občine Ljubljana za leto 2025 (Uradni list RS, št. 121/23) se 3. člen spremeni tako, da se glasi:
»3. člen 
V splošnem delu proračuna so prejemki in izdatki proračuna Mestne občine Ljubljana izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, v računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja.
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
v EUR
Skupina/Podskupina kontov
Rebalans proračuna 2025
I. 
SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)
561.096.093
70
DAVČNI PRIHODKI
334.569.023
700 Davki na dohodek in dobiček
206.509.923
703 Davki na premoženje
116.497.000
704 Domači davki na blago in storitve
11.562.100
706 Drugi davki in prispevki
0
71
NEDAVČNI PRIHODKI
132.247.188
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja
39.412.700
711 Takse in pristojbine
470.000
712 Globe in druge denarne kazni
4.830.000
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev
454.480
714 Drugi nedavčni prihodki
87.080.008
72
KAPITALSKI PRIHODKI
56.901.172
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev
9.400.000
721 Prihodki od prodaje zalog
0
722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev
47.501.172
73
PREJETE DONACIJE
531.043
730 Prejete donacije iz domačih virov
531.043
731 Prejete donacije iz tujine
0
74
TRANSFERNI PRIHODKI
34.722.789
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij
25.828.567
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU in iz drugih držav
8.894.222
78
PREJETA SREDSTVA IZ EU IN IZ DRUGIH DRŽAV
2.124.878
786 Ostala prejeta sredstva iz proračuna EU
0
787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij in iz drugih držav
2.124.878
788 Prejeta vračila sredstev iz proračuna EU
0
II. 
SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)
561.165.193
40
TEKOČI ODHODKI
76.692.859
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim
22.758.932
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost
3.578.064
402 Izdatki za blago in storitve
43.155.863
403 Plačila domačih obresti
4.700.000
409 Rezerve
2.500.000
41
TEKOČI TRANSFERI
244.751.993
410 Subvencije
16.542.892
411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom
85.823.425
412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam
16.921.975
413 Drugi tekoči domači transferi
125.463.701
414 Tekoči transferi v tujino
0
42
INVESTICIJSKI ODHODKI 
216.837.045
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev
216.837.045
43
INVESTICIJSKI TRANSFERI
22.883.297
431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki
4.889.433
432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom
17.993.864
III. 
PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) (I.-II.)
–69.100
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. 
PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
0
75
PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN ZMANJŠANJE FINANČNIH NALOŽB
0
750 Prejeta vračila danih posojil
0
751 Zmanjšanje finančnih naložb
0
752 Kupnine iz naslova privatizacije
0
V. 
DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443)
5.502.000
44
DANA POSOJILA IN POVEČANJE FINANČNIH NALOŽB
5.502.000
440 Dana posojila
0
441 Povečanje finančnih naložb
2.000
442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
0
443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih pravnih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti
5.500.000
VI. 
PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
–5.502.000
C. RAČUN FINANCIRANJA
VII. 
ZADOLŽEVANJE (500)
20.000.000
50
ZADOLŽEVANJE
20.000.000
500 Domače zadolževanje
20.000.000
VIII. 
ODPLAČILA DOLGA (550)
15.757.208
55
ODPLAČILA DOLGA
15.757.208
550 Odplačila domačega dolga
15.757.208
IX. 
SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
–1.328.308
X. 
NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)
4.242.792
XI. 
NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.)
69.100
XII. 
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA
1.328.308
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti proračunskih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim enotnim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna se objavi do ravni proračunskih postavk – kontov.
V Načrtu razvojnih projektov se prikazujejo načrtovani izdatki za projekte in programe Mestne občine Ljubljana po virih financiranja in posameznih letih za celovito izvedbo projektov oziroma programov.
Stanje denarnih sredstev na računu proračuna na koncu preteklega leta je sestavni del proračuna za tekoče leto.
Rebalans proračuna Mestne občine Ljubljana za leto 2025 se določa v višini 582.424.401 eurov.«
2. člen 
6. člen se spremeni tako, da se glasi:
»6. člen 
Proračunska sklada sta:
1. evidenčni račun proračunske rezerve, oblikovane po Zakonu o javnih financah (v nadaljnjem besedilu: ZJF),
2. evidenčni račun proračunskega sklada za odpravo posledic obremenitve okolja v Mestni občini Ljubljana, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada za realizacijo okoljskih sanacijskih projektov v Mestni občini Ljubljana.
Proračunska rezerva se v letu 2025 oblikuje v višini 1.000.000 eurov.
Na predlog Oddelka za finance in računovodstvo odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 300.000 eurov župan in o tem obvešča mestni svet. V primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega navedeni znesek, odloča na predlog župana mestni svet, v kolikor namen in višina porabe sredstev sklada proračunske rezerve ni bila potrjena z zadnjim sprejetim proračunom.
Četrtnim skupnostim Mestne občine Ljubljana se v letu 2025 za izvajanje nalog zagotavljajo finančna sredstva v višini 551.009 eurov.«
3. člen 
25. člen se spremeni tako, da se glasi:
»25. člen 
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2025 lahko zadolži do višine 20.000.000 eurov.
Občina lahko uporablja tudi izvedene finančne instrumente za uravnavanje tečajnih in obrestnih tveganj, povezanih z občinskim dolgom, po predhodnem soglasju Ministrstva za finance.
Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 30.000.000 eurov,
– za obdobje največ do petindvajset let,
– za namen: izvajanje pridobivanja mestnih najemnih stanovanj,
– zavarovanje: zastava nepremičnin ali menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 15.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Energetika, d.o.o. se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 78.588.000 eurov,
– za obdobje največ do dvanajst let,
– za namen: financiranje investicij v izgradnjo novega biomasnega kotla na lokaciji TE-TOL in druge investicije oziroma refinanciranje kratkoročnih kreditov,
– zavarovanje: menice oziroma drugo ustrezno zavarovanje,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Energetika Ljubljana, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 64.616.800 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži ali najame finančni leasing v 100 % deležu pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 12.000.000 eurov,
– za obdobje največ do sedem let,
– za namen: financiranje investicij,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 14.407.800 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje VOKA SNAGA, d.o.o. se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 12.224.800 eurov,
– za obdobje največ do deset let,
– za namen: financiranje investicij oziroma refinanciranje kratkoročnih kreditov,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje VOKA SNAGA, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 21.830.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
JAVNI HOLDING LJUBLJANA, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži v 100 % deležu pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 10.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: zagotavljanje likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje LJUBLJANSKA PARKIRIŠČA IN TRŽNICE, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 5.500.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
ŽALE JAVNO PODJETJE, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 1.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 200.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
GOSPODARSKO RAZSTAVIŠČE, d.o.o. se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 2.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: zastava nepremičnin,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
TEHNOLOŠKI PARK LJUBLJANA, d.o.o. se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 5.000.000 eurov,
– za obdobje največ do dvanajst let s šestletnim moratorijem na odplačilo glavnice,
– za namen: nakup prostorov za osnovno dejavnost (oddajanje prostorov tehnološkim podjetjem) in za financiranje izgradnje nove stavbe,
– zavarovanje: zastava nepremičnin,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
JAVNI ZAVOD LEKARNA, se lahko v letu 2025 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 4.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– zavarovanje: menice,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.«
4. člen
Splošni in posebni del ter načrti razvojnih programov proračuna se spremenijo in so kot priloge sestavni deli tega odloka, ki se objavijo na spletni strani Mestne občine Ljubljana.
5. člen 
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 410-100/2025-44
Ljubljana, dne 19. maja 2025
Župan 
Mestne občine Ljubljana 
Zoran Janković 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti