Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 42

Uradni list RS, št. 42 z dne 17. 5. 2024

UL Infotok

Uradni list RS, št. 42/2024 z dne 17. 5. 2024

Št. 430-12/2024-3150-7 Ob-2243/24, Stran 1168
Na podlagi 201. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O; v nadaljevanju: ZEKom-2), 106.i člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – upb., 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), 5. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2024 in 2025 (Uradni list RS, št. 123/23; v nadaljevanju ZIPRS), 8. člena Uredbe o vzpostavitvi in zagotavljanju sistema javnega obveščanja in alarmiranja prek javnih mobilnih omrežij (Uradni list RS, št. 127/23; v nadaljevanju: uredba), 3. člena Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Uredbe (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko, Uredbe (EU) 2021/1058 Evropskega parlamenta in sveta z dne 24. junija 2021 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu, Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, Različica 4.2.2 z dne 12. 12. 2022 (dostopen na spletni strani: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2022/12/Program-EKP-2021-2027-v-Sloveniji-sprejeta-verzija-12. 12. 2022_SFC-razlicica_1_2.pdf) in Sklepa o začetku postopka in imenovanju razpisne komisije javnega razpisa št. 430-12/2024-3150-1 z dne 17. 4. 2024; Ministrstvo za digitalno preobrazbo objavlja
javni razpis 
za financiranje vzpostavitve, vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS) 
Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo).
Namen javnega razpisa
Javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil bodo izvajalci javno dostopnih mobilnih medosebnih komunikacijskih storitev na podlagi številke (v nadaljevanju: izvajalci mobilnih storitev) izvajali v primerih naravnih ali drugih nesreč.
Preko sistemov javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil bodo le ti omogočali prenos javnih opozoril in alarmov kot to določa prvi odstavek 110. člena Direktive (EU) 2018/1972 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2018 o Evropskem zakoniku o elektronskih komunikacijah (UL L št. 321 z dne 17. 12. 2018, str. 36; v nadaljevanju: zakonik).
Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje (v nadaljevanju: URSZR), pripravlja opozorilna obvestila o aktualnih ali bližajočih se naravnih in drugih nesrečah. V ta namen je v okviru Akcijskega načrta Strategije digitalnih javnih storitev 2030 predvidena Platforma za obveščanje in alarmiranje. Prek platforme bo mogoče hitro in učinkovito obveščati ljudi v povezavi z naravnimi in drugimi nesrečami oziroma jih alarmirati v primeru neposredne nevarnosti. V trenutku, ko URSZR prejme informacijo o nekem dogodku na ozemlju Republike Slovenije, o katerem mora biti obveščeno večje število ljudi, bo uporabljena njegova platforma za množično obveščanje in alarmiranje javnosti. Javnost bodo obveščali regijski centri za obveščanje ali pristojni organi, ki so pooblaščeni za tovrstno obveščanje, ki bodo pripravljena opozorilna obvestila posredovali izvajalcem mobilnih storitev tako, da bo URSZR v platformo za množično obveščanje in alarmiranje vnesel podatke o dogodku, izbral območje za informiranje ter izbral kanale, preko katerih želi obvestiti ljudi. V obstoječem sistemu javnega alarmiranja je URSZR že zagotovil vmesnik, ki bo ob aktiviranju sirene zmožen posredovati podatke o alarmih na to platformo z namenom obveščanja ljudi o alarmih tudi prek drugih komunikacijskih kanalov.
V skladu z uredbo bodo izvajalci mobilnih storitev javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil izvajali tako, da bodo prek sistema, ki vključuje mobilne bazne postaje, pošiljali sporočila več uporabnikom mobilnih telefonov na določenem območju hkrati na tako imenovani način Cell Broadcast (CB). To je način, v katerem izvajalci mobilnih storitev v realnem času posredujejo od URSZR-ja prejeta opozorilna obvestila vsem uporabnikom svojega omrežja in tudi vsem uporabnikom drugih ponudnikov mobilnih storitev, ki v danem trenutku uporabljajo njegovo omrežje, ki so na geografskem območju, ki ga je določil URSZR.
Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je financiranje vzpostavitve, vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil na mobilne telefone ciljne skupine (v nadaljevanju: sistem). Razdeljen je v naslednja sklopa:
Sklop 1: Vzpostavitev sistema
Načrtovani poslovni dogodki:
1. Izdelava celotne potrebne investicijske in projektne dokumentacije.
2. Licence za elemente mobilnega jedrnega omrežja in bazne postaje.
3. Nadgradnja in konfiguracija elementov mobilnega jedrnega omrežja.
4. Nadgradnja sistemov informacijskih tehnologij.
5. Postavitev vmesnika pri URSZR (Cell Broadcast Entity – CBE).
6. Vključitev v MPLS povezovalno omrežje sistema.
7. Konfiguracija požarnih pregrad in drugih varnostnih sistemov.
8. Povezovanje in integracija sistema: center operaterja (Cell Broadcast Centre – CBC) in URSZR (CBE) ter priprava izvoza podatkov o baznih postajah.
9. Testiranje delovanja sistema v fazi vzpostavitve (funkcionalnost, razpoložljivost).
10. Testiranje varnosti sistema v fazi vzpostavitve (varnostni pregledi).
11. Vzpostavitev nadzora delovanja in poročanja.
12. Izdelava tehnične dokumentacije.
13. Nadzor izvedbe vzpostavitve sistema.
14. Uskladitev zahtev z dobavitelji terminalne opreme.
15. Tehnična podpora dobaviteljev elementov mobilnega jedrnega omrežja.
16. Zagotovitev 99,99 % razpoložljivosti sistema, nadzora njegovega delovanja ter poročanja.
17. Dodatni stroški za pripadajoča dela, storitve, licence, programsko in strojno opremo, ki so poleg v prejšnjih točkah tega sklopa navedenih stroškov z investicijsko in projektno dokumentacijo določeni kot nujno potrebni za zanesljivo, varno in neprekinjeno delovanje sistema. 
Sklop 2: Vzdrževanje in upravljanje sistema
Načrtovani poslovni dogodki:
1. Vzdrževanje, upravljanje in posodabljanje elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj v okviru sistema.
2. Tehnična podpora dobaviteljev elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj.
3. Potrebna nadgradnja in konfiguracija elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj.
4. Zagotavljanje 99,99 % razpoložljivosti sistema, zagotavljanje nadzora njegovega delovanja ter poročanja.
5. Izvajanje periodičnih testov delovanja in skupnih testiranj sistema.
6. Periodično letno varnostno testiranje sistema.
Sredstva za stroške vseh zgoraj navedenih načrtovanih poslovnih dogodkov v skladu z 8. členom uredbe zagotovi ministrstvo, in sicer za Sklop 1 v obdobju enega leta od sklenitve pogodbe na podlagi tega javnega razpisa in za Sklop 2 v obdobju petih let od vzpostavitve sistema na podlagi tega javnega razpisa.
Upravičenci bodo lahko URSZR-ju za javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil uporabnikom omrežja zaračunavali stroške opravljenih storitev, vendar le tiste, ki niso vključeni v financiranje po tem javnem razpisu. Za končnega uporabnika mobilnih storitev je javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil URSZR-ja brezplačno in mu ga upravičenec ne sme zaračunavati.
Na podlagi tega javnega razpisa se projekt, za financiranje katerega se odobrijo sredstva kohezijske politike, imenuje operacija.
Ciljna skupina in upravičenci
Ciljna skupina so končni uporabniki mobilnih telefonov na ciljnem geografskem območju, ki ga določi URSZR.
Podjetja, ki so prepoznana kot upravičenci, so operaterji elektronskih komunikacij.
Cilj javnega razpisa
Cilj javnega razpisa je vzpostavitev sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil na mobilne telefone ciljne skupine, ki bo:
– povečal varnost v državi s pravočasnim obveščanjem in alarmiranjem ljudi preko različnih komunikacijskih kanalov,
– omogočal obveščanja in alarmiranja za gluhe in naglušne,
– razbremenil operaterje v centru, ki sprejemajo klice na številki 112,
– olajšal koordinacijo reševanja na območjih, ki so jih prizadele naravne in druge nesreče,
– izboljšal obveščenost ljudi v naravnih in drugih nesrečah,
– zmanjšal posredne in neposredne stroške (boljše obveščanje v primeru prometnih in drugih nesreč) in
– uresničeval določbe 110. člena zakonika.
Kazalniki
Pričakovani kazalnik učinka javnega razpisa za Sklop 1 pomeni ciljno vrednost digitalnih storitev, produktov in procesov, razvitih za podjetja za leto 2025. Predvidena finančna sredstva za vzpostavitev sistema, ki se odražajo v vrednosti digitalnih storitev, produktov in procesov, razvitih za podjetja, so na podlagi delitvenega ključa razdeljena na regiji, vzhodna Slovenija in zahodna Slovenija. Upravičenec poroča o doseganju kazalnika učinka ob predložitvi vsakega zahtevka za izplačilo (v nadaljevanju: ZZI).
Kazalniki učinka za Sklop 1
Regija
Kazalnik
Cilj (2025)
VZHODNA Slovenija 
Vrednost digitalnih storitev, produktov in procesov, razvitih za podjetja
1.672.649,99 EUR
ZAHODNA Slovenija
Vrednost digitalnih storitev, produktov in procesov, razvitih za podjetja
1.827.350,00 EUR
S specifičnim kazalnikom rezultatov se meri število uporabnikov mobilnih digitalnih storitev v obeh regijah, ki uporabljajo vzpostavljeni sistem javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil. Upravičenec pisno poroča o doseganju specifičnega kazalnika rezultata do 31. 1. v vsakem posameznem letu in pri tem poda število aktivnih naročnikov mobilne telefonije v njegovem omrežju.
Specifični kazalniki rezultatov za Sklop 1
Regija
Kazalnik
Merska enota
Izhodiščna ali referenčna vrednost
Cilj (2025)
Vir podatkov
Opombe
VZHODNA Slovenija 
Uporabniki novo vzpostavljenega sistema
Število
0
650.000
Upravičenci, ministrstvo
Število uporabnikov mobilnih digitalnih storitev.
ZAHODNA Slovenija
Uporabniki novo vzpostavljenega sistema
Število
0
700.000
Upravičenci, ministrstvo
Število uporabnikov mobilnih digitalnih storitev.
Upravičenec bo moral še 5 let/3 leta (v primeru MSP, kjer operacija ohranja naložbe in delovna mesta) let/leta po zaključku operacije ministrstvu letno v postavljenem roku pisno poročati o navedenih kazalnikih.
Upravičeni stroški in način njihovega dokazovanja
Upravičeni stroški se presojajo glede na predmet tega javnega razpisa iz poglavja 3 Predmet javnega razpisa, določajo in dokazujejo v skladu z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2021–2027 (dostopno na spletni strani: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/10/NUS_2021-2027_verzija_1-1.pdf) in z določili pripadajoče razpisne dokumentacije.
Upravičeni stroški, ki se financirajo na podlagi tega javnega razpisa, so:
– investicije v opredmetena osnovna sredstva (kot so npr.: objekti, napeljave, naprave, oprema, strojna oprema); ter v neopredmetena sredstva (kot so npr.: programska oprema, licence) ali stroške uporabe opredmetenih osnovnih in neopredmetenih sredstev (stroški amortizacije);
– stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom;
– posredni stroški v višini do 7 % upravičenih neposrednih stroškov;
– stroški informiranja in komuniciranja;
– stroški storitev zunanjih izvajalcev.
Pri tem stroški projektiranja, dokumentacije in nadzora, ne glede na to ali so zajeti v stroških plač in povračil stroškov v zvezi z delom ali v stroških storitev zunanjih izvajalcev, v skupni višini ne smejo presegati 10 % celotne vrednosti operacije.
Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški operacije in niso upravičeni do financiranja.
Začetek upravičenih stroškov je od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS.
V okviru Sklopa 2 so upravičeni stroški vzdrževanja in upravljanja samo za tiste dele omrežij in sistema, ki so bili vključeni v poslovne dogodke Sklopa 1.
DDV ni upravičen strošek.
Upravičenec mora na ločenem stroškovnem mestu evidentirati vse poslovne dogodke, ki se nanašajo na operacijo.
Vsi prijavitelji so kot upravičenci po tem javnem razpisu v fazi izvajanja operacije dolžni spoštovati pravila javnega naročanja in so zavezani k uporabi temeljnih načel javnega naročanja.
Financiranje
Okvirna višina sredstev javnega razpisa za Sklop 1
Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za Sklop 1, je 3.499.999,99 EUR.
Predvidena razporeditev sredstev v EUR glede na kohezijsko regijo je sledeča:
Številka PP
Naziv PP
Kohezijska regija
Kohezijska regija 
230447
RSO1.2.-Digitalna družba ESRR 21-27-Z-slovenska udeležba
ZAHODNA Slovenija
1.096.410,00 EUR
230446
RSO1.2.-Digitalna družba ESRR 21-27-Z-EU
ZAHODNA Slovenija
730.940,00 EUR
SKUPAJ ZAHOD
ZAHODNA Slovenija
1.827.350,00 EUR
230445
RSO1.2.-Digitalna družba ESRR 21-27-V-slovenska udeležba
VZHODNA Slovenija
250.897,50 EUR
230444
RSO1.2.-Digitalna družba ESRR 21-27-V-EU
VZHODNA Slovenija
1.421.752,49 EUR
SKUPAJ VZHOD
VZHODNA Slovenija
1.672.649,99 EUR
SKUPAJ
3.499.999,99 EUR
Prenos sredstev med kohezijskima regijama Vzhodna Slovenija in Zahodna Slovenija ni možen.
Sklop 1 JR PWAS financirata Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Javni razpis se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027, specifični cilj 1.2 »Izkoriščanje prednosti digitalizacije za državljane, podjetja, raziskovalne organizacije in javne organe (ESRR)«.
Delež sofinanciranja EU za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija znaša 85 %, za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija pa 40 %. Slovenska udeležba se zagotavlja iz proračuna Republike Slovenije.
Obdobje aktivnosti: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 3. 2026.
Obdobje upravičenih stroškov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 10. 2025.
Obdobje upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 30. 11. 2025.
Obdobje javno upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2025.
Skupna podpora skladov ni predvidena.
Okvirna višina sredstev javnega razpisa za Sklop 2
Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za Sklop 2, je 1.700.000,00 EUR.
Sklop 2 JR PWAS financira Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo iz proračuna Republike Slovenije, številka PP 231671 Raziskave, razvoj in inovacije na področju elektronskih komunikacij.
Obdobje aktivnosti: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2030.
Obdobje upravičenih stroškov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 10. 2030.
Obdobje upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 30. 11. 2030.
Obdobje javno upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2030.
Zaključek operacije: do 31. 12. 2030.
V skladu s pravili zakonodaje s področja javnih financ se bo financiranje operacij izvajalo po principu povračil za nastale in plačane stroške. Predplačila niso možna.
Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
9.1 Splošni pogoji
Vloga prijavitelja mora izpolnjevati vse pogoje in zahteve javnega razpisa.
Izpolnjevanje pogojev mora biti razvidno iz vsebine celotne vloge. Izpolnjevanje pogojev prejetih vlog bo preverjala imenovana razpisna komisija ministrstva za izvedbo predmetnega javnega razpisa. Če vloga ne bo izpolnjevala vseh pogojev in zahtev, se zavrže.
Prijavitelj lahko v vlogi na javni razpis kandidira za en ali oba sklopa. Če kandidira za oba sklopa, odda vlogo za oba skupaj ali pa za vsak sklop posebej v isti vlogi. Za vsak sklop lahko prijavitelj ali stranka konzorcijskega sporazuma kandidira samo enkrat v okviru posameznega odpiranja, ne glede na to ali oddaja vlogo samostojno ali s strankami sporazuma.
9.2 Pogoji za prijavitelje in vse stranke konzorcijskega sporazuma
Javna sredstva se ne dodeli, če je ugotovljeno za samostojnega prijavitelja ali katerokoli stranko konzorcijskega sporazuma, da:
– je v težavah v skladu z 18. točko 2. člena Uredbe (EU) št. 651/2014,
– ima na dan oddaje vloge neporavnane zapadle davčne obveznosti in druge denarne nedavčne obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki presegajo 50 EUR,
– ne izplačuje redno plač in socialnih prispevkov,
– ima na dan oddaje vloge neporavnane zapadle finančne obveznosti do ministrstva, ki presegajo 50 EUR,
– je prijavitelju ali podizvajalcu ali osebi, ki je članica upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa izvajalca ali podizvajalca, ali osebi, ki ima pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem, bila izrečena pravnomočna sodba zaradi kaznivega dejanja, kot to določa prvi odstavek 75. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 s spr., v nadaljevanju: ZJN-3),
– je pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 50/12 – upb. s spr.),
– je v postopku zaradi insolventnosti, prisilnega prenehanja, prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene oziroma ni v katerem koli podobnem položaju,
– je uvrščen na seznam omejitev poslovanja in ne obstaja nasprotje interesov v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB, s spr.),
– je za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet financiranja v tem razpisu, že ali bo pridobil sredstva iz drugih javnih virov (evropskih, državnih sredstev ali sredstev lokalnih skupnosti – prepoved dvojnega financiranja).
Izpolnjevanje navedenih pogojev prijavitelj in vsaka stranka konzorcijskega sporazuma izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjene izjave in drugih dokazil, kot izhaja iz pripadajoče razpisne dokumentacije.
9.3 Pogoji za operacijo
Prejemniki sredstev, tako prijavitelji kot tudi vse stranke konzorcijskega sporazuma, bodo morali za izbiro dobaviteljev in izvajalcev storitev kot tudi podizvajalcev za vse načrtovane poslovne dogodke, ki jih ne bodo izvedli sami, izvesti ustrezne postopke za izbiro izvajalca, pri čemer bodo morali smiselno upoštevati načela 3. do 8. člena iz poglavja 1.3. Načela javnega naročanja ZJN-3.
Prijavitelj mora predložiti dokumentacijo za izvedbo operacije posebej za vsak prijavljeni sklop, na podlagi katerega bo izvedel načrtovane poslovne dogodke Sklopa 1 vzpostavitve sistema ter Sklopa 2 vzdrževanja in upravljanja sistema. Dokumentacija za izvedbo operacije mora vsebovati:
– investicijsko dokumentacijo, ki mora biti izdelana ob smiselni uporabi Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) in
– projektno dokumentacijo v obliki idejne zasnove projektnih in drugih pogojev.
Naloge odgovornega nadzornika lahko opravlja posameznik, ki je vpisan v imenik Inženirske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: IZS) in ne opravlja istočasno nalog vodje del pri prijavitelju. Če je odgovorni nadzornik iz druge države članice, mora biti vpisan v inženirsko zbornico ene od držav članic EU.
Vzpostavitev sistema mora biti izvedena najkasneje v 12 mesecih od dneva sklenitve pogodbe o financiranju, vzdrževanje in upravljanje sistema pa bo izvedeno in financirano do konca 5. leta od dneva vzpostavitve sistema.
V okviru Sklopa 2 so upravičeni stroški vzdrževanja in upravljanja samo za tiste dele omrežij in sistema, ki so bili vključeni v poslovne dogodke Sklopa 1.
Izvedbeni pogoji
Za Sklop 1:
Operacija mora v formalnem in vsebinskem smislu izpolnjevati naslednje pogoje na način, da je:
1. skladna s to razpisno dokumentacijo, pri čemer mora uresničevati namen kot tudi vse cilje tega javnega razpisa,
2. zagotovljeno zanesljivo, varno in neprekinjeno delovanje sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil,
3. realno izvedljiva, ob upoštevanju vseh potrebnih načrtovanih aktivnosti v predvidenem časovnem in finančnem okviru ter v okviru poslovnih dogodkov kot so določeni s tem javnim razpisom in razpisno dokumentacijo,
4. jasno opredeljen začetek in konec izvajanja operacije vzpostavitve sistema s podrobno izdelanim terminskim načrtom izvedbe vseh načrtovanih aktivnosti v okviru načrtovanih poslovnih dogodkov,
5. opredeljen opis organizacijske strukture za vodenje ter izvajanje projekta, ki vključuje strukturo in število oseb, ki bodo vodile oziroma sodelovale pri operaciji,
6. delovanje sistema skladno z naslednjimi zahtevami:
– javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil se zagotavlja prek sistema Cell broadcast,
– sistem mora omogočati, da za sprejem opozorilnih obvestil ni potrebna predhodna registracija uporabnika,
– sistem mora omogočati različne vrste alarmiranja za različne stopnje kritičnosti dogodka, kot so določene s predpisi, ki urejajo organizacijo in delovanje sistema opazovanja, obveščanja in alarmiranja in
– sistem mora podpirati uporabo čim širšega nabora mobilnih telefonov,
7. upravičenec je dolžan:
– pri vzpostavitvi in zagotavljanju sistema upoštevati veljavne standarde in specifikacije, ki so jih sprejele evropske standardizacijske organizacije,
– upoštevati načelo interoperabilnosti, pri čemer bo morala vsa oprema, sistemi, aplikacije ali izdelki različnih proizvajalcev omogočati skupno delovanje na usklajen način, brez vključevanja končnega uporabnika, hkrati pa omogočati neomejeno skupno rabo ter podatke in vire med sistemi prek lokalnih omrežij (LAN) ali globalnih omrežij (WAN),
– v svojem omrežju prek sistema na zahtevo URSZR v realnem času posredovati opozorilna obvestila vsem uporabnikom svojega omrežja in tudi vsem uporabnikom drugih operaterjev, ki uporabljajo njegovo omrežje (v nadaljnjem besedilu: gostujoči uporabniki), ki so na geografskem območju, ki ga je določil URSZR in pri tem gostujočim uporabnikom opozorilna obvestila posredovati istočasno in v enaki kakovosti kot svojim uporabnikom,
– pri posredovanju opozorilnih obvestil zagotavljati obdelovanje samo tistih osebnih podatkov uporabnikov, ki so nujno potrebni za doseganje ciljev tega javnega razpisa in razpisne dokumentacije in pri tem ne sme ugotavljati podrobnejše identitete uporabnikov, ki jim je bilo opozorilno obvestilo dostavljeno niti njihove natančne lokacije, hkrati pa osebnih podatkov uporabnikov, ki jim je bilo dostavljeno opozorilno obvestilo, ne sme posredovati drugim subjektom, razen če za to obstaja izrecna pravna podlaga,
– predhodno obveščati URSZR o nameravanih spremembah v omrežju, če bodo te vplivale na delovanje sistema in izvajanje storitve posredovanja opozorilnih obvestil ter po vseh spremembah opraviti vsa potrebna testiranja, s katerimi preveri ustreznost delovanja sistema in o tem voditi dokumentacijo,
8. glede tehničnih in varnostnih zahtev je upravičenec dolžan:
– do vsakega centra za obveščanje vzpostaviti varno komunikacijsko povezavo in zagotoviti terminal za pošiljanje opozorilnih obvestil, pri čemer mora zagotoviti, da je komunikacija med terminalom in sistemom upravičenca, ki poteka prek podatkovnih vmesnikov, šifrirana,
– zagotoviti, da bo vmesnik za povezovanje do sistema upravičenca za pošiljanje obvestil odprt in izveden na način, da podpira protokol CAP (Common Alerting Protocol) in omogoča uporabo njegove zadnje verzije,
– zagotoviti, da bodo vse komunikacijske povezave, ki se uporabljajo za delovanje sistema izpolnjevale zahteve iz splošnega akta, ki določa dodatne varnostne zahteve in omejitve na podlagi ZEKom-2,
– se dogovoriti z URSZR o tehničnih podrobnostih podatkovnega vmesnika in načinu izmenjave informacij za posredovanje opozorilnih obvestil v skladu z dobro strokovno prakso in pri tem upoštevati veljavne standarde ter specifikacije, ki so jih sprejele evropske standardizacijske organizacije,
– pri izmenjavi informacij z URSZR zagotavljati samodejno preverjanje pristnosti upravičenca in URSZR ter preverjanje pristnosti sporočila in preverjanje ali je sprejeto celotno in nespremenjeno sporočilo pri čemer bo URSZR pošiljal sporočila z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila,
– zagotavljati 99,99 % razpoložljivost sistema, pri čemer mora preizkusiti delovanje sistema in kakovost storitve posredovanja opozorilnih obvestil vsaj enkrat letno v sodelovanju z URSZR ter o preizkusih voditi dokumentacijo,
– v primeru nedelovanja sistema oziroma motenj ali izpada storitve posredovanja opozorilnih obvestil o tem nemudoma obvesti URSZR, AKOS in URSIV ter hkrati nemudoma začeti odpravljati napako,
– pripraviti oceno tveganja za varnost delovanja celotnega sistema in njeno ustreznost vsaj enkrat letno preveriti in po potrebi posodobiti, pri čemer mora izpopolnjevati varnostne ukrepe za njegovo zaščito,
– URSZR-ju pošiljati informacije o uspešnosti posredovanja opozorilnih obvestil,
– skupaj z URSZR pred začetkom uporabe preizkusiti in potrditi delovanje sistema in
– z URSZR uskladiti podrobnejše vsebinske zahteve za pošiljanje opozorilnih obvestil,
9. glede obveznosti pokrivanja:
– zagotovljena storitev posredovanja opozorilnih obvestil na vseh območjih, ki jih pokriva s svojim mobilnim signalom, neodvisno od tehnologije,
– URSZR omogočeno, da s poligoni določi geografska območja, na katerih naj se zagotovi posredovanje opozorilnih obvestil,
– poligone iz prejšnje alineje preslikal na svoj sistem pokrivanja z radijskimi celicami tako, da zagotavlja najboljšo geografsko skladnost z zahtevo URSZR pri izvajanju storitve posredovanja opozorilnih obvestil,
10. zagotovljena skladnost s horizontalnimi načeli iz 9. člena Uredbe EU 2021/1060 v skladu s 73. členom Uredbe (EU) 2021/1060 in načeli trajnostnega razvoja,
11. zagotovljena skladnost z načeli spoštovanja temeljnih pravic, spodbujanje enakih možnosti moških in žensk, preprečevanje vsakršne diskriminacije, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, in spodbujanje trajnostnega razvoja ob upoštevanju načela, da se ne škoduje bistveno v skladu s horizontalnimi načeli iz 9. člena Uredbe (EU) 2021/1060,
12. upoštevan Postopkovnik za izvajanje Listine Evropske unije o temeljnih pravicah in Konvencije Združenih narodov o pravicah invalidov v skladu s Sklepom Sveta 2010/48/ES (»naslov III« Listine Evropske unije o temeljnih pravicah) in
13. upoštevano načelo trajnostnega razvoja in okoljske politike EU v skladu z 11. in 191 (1). členom Pogodbe o delovanju Evropske unije (PDEU).
Za Sklop 2:
Operacija mora v formalnem in vsebinskem smislu izpolnjevati naslednje pogoje na način, da je:
1. skladna s to razpisno dokumentacijo, pri čemer mora uresničevati namen kot tudi vse cilje tega javnega razpisa,
2. zagotovljeno zanesljivo, varno in neprekinjeno delovanje sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil,
3. javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil zagotovljeno prek sistema Cell broadcast,
4. omogočeno, da za sprejem opozorilnih obvestil ni potrebna predhodna registracija uporabnika,
5. omogočeno več različnih vrst alarmiranja za različne stopnje kritičnosti dogodka, kot so določene s predpisi, ki urejajo organizacijo in delovanje sistema opazovanja, obveščanja in alarmiranja,
6. podprta uporaba čim širšega nabora mobilnih telefonov,
7. na zahtevo URSZR v realnem času zagotovljeno posredovanje opozorilnih obvestil vsem uporabnikom svojega omrežja in vsem gostujočim uporabnikom, ki so na geografskem območju, ki ga določi URSZR in pri tem zagotovljeni, da so gostujočim uporabnikom opozorilna obvestila posredovana istočasno in v enaki kakovosti kot svojim uporabnikom,
8. zagotovljeno predhodno obveščanje URSZR o vseh spremembah, ki se bodo izvajale, če bodo vplivale na delovanje sistema in izvajanje storitve posredovanja opozorilnih obvestil ter da bodo po vseh spremembah opravljena vsa potrebna testiranja, s katerimi bo preverjena ustreznost delovanja sistema in bo o tem vodena dokumentacija,
9. vmesnik za povezovanje do sistema upravičenca za pošiljanje obvestil odprt in bo podpiral protokol CAP (Common Alerting Protocol) in omogoča uporabo njegove zadnje verzije,
10. pri izmenjavi informacij z URSZR zagotovljeno samodejno preverjanje pristnosti upravičenca in URSZR ter preverjanje pristnosti sporočila in hkrati ali je sprejeto sporočilo nespremenjeno in sprejeto v celoti (URSZR bo pošiljal sporočila z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila),
11. zagotovljena 99,99 % razpoložljivosti sistema, pri čemer bo preizkus delovanja sistema in kakovosti storitve posredovanja opozorilnih obvestil vsaj enkrat letno v sodelovanju z URSZR, pri čemer bo o preizkusih vodena dokumentacija,
12. v primeru nedelovanja sistema oziroma motenj ali izpada storitve posredovanja opozorilnih obvestil zagotovljena takojšnja obveščenost URSZR, AKOS in URSIV ter takojšnji začetek odpravljanja napake,
13. pripravljena ocena tveganja za varnost sistema, ki bo vsaj enkrat letno posodobljena, pri čemer bodo izpopolnjevani varnostni ukrepi za zaščito sistema,
14. zagotovljeno pošiljanje URSZR-ju informacije o uspešnosti posredovanja opozorilnih obvestil,
15. zagotovljeno periodično letno varnostno testiranje sistema,
16. zagotovljena storitev posredovanja opozorilnih obvestil na vseh območjih, ki jih pokriva s svojim mobilnim signalom, ne glede na uporabljeno tehnologijo,
17. URSZR-ju omogočeno s poligoni geografsko omejiti območja, na katerih se zagotavlja posredovanje opozorilnih obvestil in da bodo preslikana na lasten sistem pokrivanja z radijskimi celicami tako, da bo zagotovljena najboljša geografska pokritost s to storitvijo,
18. zagotovljena odgovorna oseba, ki bo opravljala neodvisen nadzor.
Našteti pogoji zagotavljajo realno izvedljivost načrtovanih projektov pri uvajanju najnaprednejših digitalnih tehnologij za varnost prebivalcev in digitalno vključenost vseh uporabnikov mobilnih storitev na celotnem področju Republike Slovenije. Izpolnjevanje naštetih pogojev prijavitelj izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjenih in podpisanih prijavnih obrazcev, izjave in drugih dokazil, kakor izhaja iz razpisne dokumentacije.
Izpolnjevanje vseh pogojev iz tega poglavja mora biti jasno razvidno iz investicijske in projektne dokumentacije.
10 Rok in način predložitve vloge na javni razpis
Dodelitev sredstev bo potekalo v dveh odpiranjih oziroma do porabe razpoložljivih sredstev. Prijavitelji lahko predložijo svoje vloge za dodelitev sredstev od dneva objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS.
Skrajni rok za prejem vlog na predmetni javni razpis je do 22. 7. 2024 do 12. ure.
Vloga se pripravi na prijavnih obrazcih, ki so del pripadajoče razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, ki so določeni v besedilu pripadajoče razpisne dokumentacije.
Vloga se lahko odda v elektronski ali fizični obliki.
V elektronski obliki:
Prijavitelj lahko vlogo odda v elektronski obliki na elektronski naslov: pwas.mdp@gov.si. V tem primeru mora biti vloga podpisana s kvalificiranim digitalnim potrdilom zakonitega zastopnika ali pooblaščene osebe prijavitelja. V polje ‘zadeva’ elektronskega sporočila se vpiše: Vloga na »JR PWAS«. V primeru oddaje elektronske vloge se vlogo v fizični obliki ne oddaja. Vlogo ter vse pripadajoče priloge in dokazila se odda kot priponko. Oddaja vloge ali njenih prilog s povezavo do strežnika (npr. Sharepoint, Wetransfer, Google Drive), kjer se dokumenti nahajajo, ni dovoljena, in se jo bo zavrglo. Zavržena bo tudi vloga, ki ne bo pravilno označena (tj. v polju 'zadeva' ne bo vpisano pravilno besedilo).
V fizični obliki:
Vlogo se odda v fizični obliki tako, da je v ovojnici poleg tiskane vloge priložena tudi vloga v elektronski obliki na e-nosilcu podatkov = na USB ključu. V primeru neskladja podatkov na tiskani in elektronski verziji vloge, se upoštevajo podatki iz elektronske vloge. Takšno vlogo prijavitelj odda osebno ali pošlje po pošti kot priporočeno poštno pošiljko na naslov: Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana. Vsi dokumenti pisnega izvoda vloge morajo biti zloženi v vrstnem redu, kot ga določa kontrolni seznam za popolnost dokumentacije v obrazcu 1, povezani in speti, tako da jih ni mogoče neopazno odvzemati ali dodajati. Takšna vloga mora biti predložena v zaprti ovojnici (skupaj z e-nosilcem podatkov), na njej pa nalepljen izpolnjen Obrazec št. 2: Ovojnica ali pa mora ta ovojnica vsebovati označbo: Ne odpiraj! Vloga na »JR PWAS«. Dokumentacijo in e-nosilec podatkov, ki so priloženi v fizični vlogi, ministrstvo ne bo vračalo prijavitelju.
Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo ne glede na način dostave prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov pwas.mdp@gov.si najkasneje do ponedeljka, 22. 7. 2024 do 12. ure.
Roka za oddajo vlog
Roka za oddajo vlog za posamezni odpiranji vlog za dodelitev sredstev sta naslednja:
– za 1. odpiranje najkasneje do ponedeljka, 17. 6. 2024 do 12. ure in
– za 2. odpiranje najkasneje do ponedeljka, 22. 7. 2024 do 12. ure.
Odpiranje vlog
Datumi posameznih odpiranj vlog za dodelitev sredstev so naslednji:
– 1. odpiranje bo v ponedeljek, 17. 6. 2024 ob 14. uri in
– 2. odpiranje bo v ponedeljek, 22. 7. 2024 ob 14. uri.
Ministrstvo bo na vsakokratnem odpiranju vlog odprlo tiste vloge, ki bodo ne glede na način dostave prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov pwas.mdp@gov.si najkasneje do 12. ure, na dan tega odpiranja.
Odpiranje vlog bo javno in ga bo razpisna komisija izvedla v prostorih ministrstva.
11 Dodatne informacije
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo.
Dodatne informacije o javnem razpisu lahko zainteresirani prijavitelji dobijo izključno po elektronski pošti na naslovu: gp.mdp@gov.si s pripisom: »Javni razpis za financiranje vzpostavitve, vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS)« in sklicem na št. zadeve 430-12/2024-3150.
Odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo.
Vprašanja je možno posredovati najpozneje do 5. 6. 2024 do 12. ure, zadnji odgovori s strani ministrstva pa bodo objavljeni najpozneje do 10. 6. 2024 do 16. ure. Če bodo vprašanja posredovana po tem datumu, odgovori nanje ne bodo posredovani spraševalcu niti objavljeni.
12 Postopek in način izbora prejemnikov sredstev
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila razpisna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva. Ocenjevalni postopek bo temeljil na merilih za ocenjevanje/točkovanje vlog, navedenih v nadaljevanju.
Razpisna komisija bo v postopek ugotavljanja ustreznosti vlog glede na pogoje in zahteve za operacijo uvrstila le formalno popolne vloge.
Vsako vlogo bo razpisna komisija natančno pregledala in ugotovila, ali v celoti zadošča vsem pogojem in zahtevam javnega razpisa.
Na osnovi teh ugotovitev in meril, navedenih v nadaljevanju, bo razpisna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev, ki jih bo predstojniku ministrstva predlagala za financiranje.
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog razpisne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva.
Z izbranimi prijavitelji (upravičenci) bodo sklenjene pogodbe o financiranju. Vzorec pogodbe o sofinanciranju je sestavni del razpisne dokumentacije. Ministrstvo si pridržuje pravico, da vsebino pogodbe pred podpisom v nebistvenih delih spremeni. Upravičenec lahko podpis pogodbe zavrne. V tem primeru se šteje, da je odstopil od vloge na javni razpis.
13 Merila za izbiro prejemnikov sredstev
Merila za določitev vrstnega reda vlog prijaviteljev, ki so prispele pravočasno do roka posameznega odpiranja in ki izpolnjujejo vse pogoje ter zahteve javnega razpisa in ki se določajo za vsak sklop posebej, so:
Za Sklop 1:
Št.
Merila
Najvišje možno št. točk
M1
Izvedljivost: kakovostno načrtovanje projekta in projektnega vodenja, ki pozitivno vpliva na hitrost izvedbe načrtovane operacije
60
M2
Izvedljivost: stroškovna in ekonomska učinkovitost vzpostavitve sistema
40
M
Skupaj 
100
M1 -Izvedljivost: kakovostno načrtovanje projekta in projektnega vodenja, ki pozitivno vpliva na hitrost izvedbe načrtovane operacije:
Število točk za to merilo je določeno na podlagi datuma zaključka operacije, ki ga izkaže prijavitelj n. Za toliko mesecev, za kolikor bo izvedba operacije krajša od enega leta, tolikokrat po 10 točk dobi prijavitelj n, kar pomeni:
Zaključek operacije od datuma sklenitve pogodbe o financiranju v
Število točk za M1
dvanajstih mesecih
0
enajstih mesecih
0
desetih mesecih
0
devetih mesecih
10
osmih mesecih
20
sedmih mesecih
30
šestih mesecih
40
petih mesecih
50
štirih mesecih
60
M2 -Izvedljivost: stroškovna in ekonomska učinkovitost vzpostavitve sistema:
Število točk za to merilo je določeno na podlagi stroška operacije, ki ga v svoji vlogi izkaže prijavitelj n, po naslednji formuli:
M2 = INT ((1 – (Zn/ Zmax)) * 40)
pri čemer je:
Zn – znesek celotne operacije vzpostavitve sistema prijavitelja n brez zneska stroška za CBE in CBC
Zmax – znesek celotne operacije vzpostavitve sistema brez zneska stroška za CBE in CBC tistega prijavitelja, ki izkaže v svoji vlogi najvišji znesek glede na vse prispele vloge tega odpiranja
INT – je funkcija, ki število zaokroži navzdol do najbližjega celega števila
Skupno število točk meril skupaj M posamezne vloge prijavitelja se izračuna tako, da se sešteje število točk merila M1 in merila M2. Prednost bo imela vloga z večjim skupnim številom vseh točk M.
V primeru več prijaviteljev z enakim skupnim številom vseh točk M, bo imela prednost vloga prijavitelja, ki bo imela večje število točk po merilu M1. V primeru več vlog z enakim številom vseh točk M in enakim številom točk po merilu M1, bo ministrstvo določilo vrstni red vlog glede na vrstni red prispetja teh vlog na ministrstvo.
Ministrstvo bo sredstva dodeljevalo po zgoraj določenem vrstnem redu do porabe razpoložljivih sredstev. Višina razpoložljivih sredstev za Sklop 1 je 3.499.999,99 EUR.
Za Sklop 2
M – Stroškovna in ekonomska učinkovitost vzdrževanja in upravljanja sistema:
Število točk za to merilo je določeno na podlagi stroška operacije vzdrževanja in upravljanja sistema, ki ga v svoji vlogi izkaže prijavitelj n, po naslednji formuli:
M = INT ((1 – (Vn/ Vmax)) * 100)
pri čemer je:
Vn – vrednost celotne operacije vzdrževanja in upravljanja sistema prijavitelja n
Vmax – vrednost celotne operacije vzdrževanja in upravljanja sistema tistega prijavitelja, ki izkaže v svoji vlogi najvišji znesek glede na vse prispele vloge tega odpiranja
INT – je funkcija, ki število zaokroži navzdol do najbližjega celega števila
Največje število točk merila M je 100 točk.
V primeru več prijaviteljev z enakim številom točk merila M, bo ministrstvo določilo vrstni red vlog glede na vrstni red prispetja teh vlog na ministrstvo.
Ministrstvo bo sredstva dodeljevalo po zgoraj določenem vrstnem redu do porabe razpoložljivih sredstev. Višina razpoložljivih sredstev za Sklop 2 je 1.700.000,00 EUR.
14 Obveščanje prijaviteljev o rezultatih javnega razpisa
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog razpisne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva.
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo v 30 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa predstavljajo informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo.
15 Sklepanje pogodb in obdobje porabe dodeljenih sredstev
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o financiranju, po vzorcu pogodbe o financiranju iz pripadajoče razpisne dokumentacije.
V primeru, da izbrani prijavitelj zaradi katerih koli razlogov odstopi od podpisa pogodbe o financiranju oziroma se na poziv na sklenitev pogodbe ne odzove v roku osmih dni od prejema poziva, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
Ministrstvo preferira podpis pogodbe v digitalni obliki s kvalificiranim digitalnim potrdilom. Podredno, če upravičenec pogodbe ne more podpisati v digitalni obliki s kvalificiranim digitalnim potrdilom, se pogodbo podpiše v fizični obliki.
Obdobje upravičenih stroškov traja od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS do konca izvajanja operacije kot ga določi prijavitelj v vlogi vendar najkasneje do 31. 10. 2025 za Sklop 1 in najkasneje do 31. 10. 2030 za Sklop 2.
Rok za predložitev ZZI za črpanje sredstev v tekočem letu je najkasneje do 20. 11. v tekočem letu. Za oddaje ZZI po tem datumu ministrstvo ne jamči za izplačila v istem tekočem letu. Rok za predložitev zadnjega ZZI je za Sklop 1 do 31. 10. 2025 in za Sklop 2 do 31. 10. 2030.
Potrjeni ZZI bodo upravičencem neposredno s strani proračuna RS izplačani v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS.
Upravičenci lahko oddajo največ en ZZI na mesec za izplačilo v času izvajanja operacije.
Kadar upravičenec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more izvesti s pogodbo dogovorjenih načrtovanih poslovnih dogodkov, mora o tem nemudoma obvestiti ministrstvo.
V kolikor je bil pri upravičencu potrjen sum goljufije in je bil spoznan za krivega s pravnomočno sodno odločbo, se tak upravičenec še 3 leta po pravnomočnosti sodbe ne more prijaviti na razpise ministrstva, ki se financirajo iz sredstev evropske kohezijske politike.
16 Dodatne informacije: razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji do roka za predložitev vlog pridobijo na spletni strani ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti