Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 27

Uradni list RS, št. 27 z dne 29. 3. 2024

UL Infotok

Uradni list RS, št. 27/2024 z dne 29. 3. 2024

Št. 24010 Ob-1851/24, Stran 768
Na podlagi določb Uredbe (EU, Euratom) 2018/1046 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. julija 2018 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije, spremembi uredb (EU) št. 1296/2013, (EU) št. 1301/2013, (EU) št. 1303/2013, (EU) št. 1304/2013, (EU) št. 1309/2013, (EU) št. 1316/2013, (EU) št. 223/2014, (EU) št. 283/2014 in Sklepa št. 541/2014/EU ter razveljavitvi Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 (UL L št. 193 z dne 30. 7. 2018, str. 1, s spremembami), Uredbe (EU, Euratom) 2020/2092 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 16. decembra 2020 o splošnem režimu pogojenosti za zaščito proračuna Unije (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 1, s spremembami), Uredbe Sveta (EU, Euratom) 2020/2093 z dne 17. decembra 2020 o določitvi večletnega finančnega okvira za obdobje 2021–2027 (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 11, s spremembami), Uredbe (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 159, s spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 2021/1060/EU), Uredbe (EU) 2021/1057 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o vzpostavitvi Evropskega socialnega sklada plus (ESS+) in razveljavitvi Uredbe (EU) št. 1296/2013 (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 21, s spremembami), drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Evropska komisija sprejme v skladu s 113. in 114. členom Uredbe 2021/1060/EU, Uredbe o ratifikaciji Sklepa Sveta (EU, Euratom) 2020/2053 z dne 14. decembra 2020 o sistemu virov lastnih sredstev Evropske unije in razveljavitvi Sklepa 2014/335/EU, Euratom (Uradni list RS, – Mednarodne pogodbe, št. 2/21), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027, št. CCI 2021SI16FFPA001, z dne 12. 9. 2022, Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, št. CCI 2021SI16FFPR001, z dne 12. 12. 2022, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21, 189/21, 153/22, 18/23), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2023 in 2024 (Uradni list RS, št. 150/22), Proračuna Republike Slovenije za leto 2023 (Uradni list RS, št. 187/21, 150/22 in 65/23), Proračuna Republike Slovenije za leto 2024 (Uradni list RS, št. 150/22), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22), Uredbe o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23), Meril za izbor operacij v okviru programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027, s spremembami, objavljena na spletni strani https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/03/Merila-za-izbor-operacij-EKP-2021-2027-verzija-1.0-dopolnitev-2. 3. 2023.pdf, Sklepa o začetku postopka neposredne potrditve operacije »zMIGAJ!: Izvajanje športno-rekreacijskih aktivnosti za krepitev zdravja« Ministrstva za vzgojo in izobraževanje, št. 303-171/2023/1 z dne 3. 10. 2023, Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20 in 3/22 – ZDeb, v nadaljevanju: Zakon o športu), Resolucije o Nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014–2023 (Uradni list RS, št. 26/14), Resolucije o nacionalnem programu o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje 2015–2025 (Uradni list RS, št. 58/15), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP, 141/22, 158/22 – ZDoh-2AA in 71/23, v nadaljevanju Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja), v nadaljnjem besedilu: ZZrID), Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor izvajalcev programa »zMIGAJ!: Izvajanje športno-rekreacijskih aktivnosti za krepitev zdravja« 
1. Naziv in sedež izvajalca razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: izvajalec razpisa).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija in obdobje izvajanja
Predmet javnega razpisa je financiranje izvedbe inovativnih gibalnih programov za dijake srednjih poklicnih in strokovnih šol, gimnazij ter dijaških domov in izvedbe gibalnih programov za promocijo zdravega življenjskega sloga za zaposlene na izbranih srednjih šolah oziroma dijaških domovih, v nadaljnjem besedilu: program zMIGAJ!.
Namen programa zMIGAJ! je krepitev dostopa do kakovostnih, trajnostnih storitev na področju preventivnih programov za krepitev zdravja, razviti nove inovativne gibalne programe za mlade, ki bodo zasnovani skupaj z njimi z namenom, da bi bili čim bolj gibalno dejavni in bi privzeli zdrav življenjski slog. Ti gibalni programi bodo široko dostopni in bodo mladim zagotovili dve dodatni uri športne dejavnosti na teden, kar lahko pomembno prispeva h krepitvi njihovega zdravja in učne učinkovitosti; to pa ima trajnostni učinek na družbo kot celoto.
Cilji programa so:
– izvedba procesa sooblikovanja gibalnega programa skupaj z mladimi, po metodologiji, ki jo pripravi Univerza v Ljubljani, Fakulteta za šport (v nadaljnjem besedilu: UL FŠ),
– organizacija in izvedba gibalnih dejavnosti (vadb) za dijake,
– organizacija in izvedba gibalnih dejavnosti (vadb) za zaposlene,
– udeležba strokovnih delavcev, ki bodo izvajali program zMIGAJ!, na strokovnih izpopolnjevanjih, strokovnih srečanjih, sodelovanje pri prenosu dobrih praks in drugi strokovni podpori, ki jo bo organizirala UL FŠ.
Št. ur v celotnem obdobju izvajanja (49 mesecev od 1. 8. 2024 do 31. 8. 2028)
Št. ur v posameznem šolskem letu
Dejavnost bo izvajana po skupinah – pet skupin dijakov
Izvedba procesa sooblikovanja, po metodologiji, ki jo pripravi UL FŠ
80
20
DA
Organizacija in izvedba gibalnih dejavnosti (vadb) za dijake
1.320
330
DA
Organizacija in izvedba gibalnih dejavnosti (vadb) za zaposlene
140
35
Udeležba strokovnih delavcev, ki bodo izvajali program zMIGAJ!, na strokovnih izpopolnjevanjih, strokovnih srečanjih, sodelovanje pri prenosu dobrih praks in drugi strokovni podpori, ki jo bo organizirala UL FŠ
748
187
Skupaj
2.288 (+ avgust 2024)*
572
* Skupaj bo program zMIGAJ! obsegal minimalno 2.288 ur, izvedenih v obdobju štirih šolskih let od 1. 9. 2024 do 31. 8. 2028, ter dodatnih 44 ur, izvedenih v mesecu avgustu 2024 pred začetkom šolskega leta 2024/25, ki so namenjene strokovni pripravi na projekt.
Javni razpis za izbor izvajalcev programa sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija v okviru cilja politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic; prednostne naloge 7: Dolgotrajna oskrba in zdravje ter socialna vključenost; specifičnega cilja 4.11: Krepitev enakopravnega in pravočasnega dostopa do kakovostnih, trajnostnih in cenovno ugodnih storitev, vključno s storitvami, ki spodbujajo dostop do stanovanj, in storitvami oskrbe, usmerjene v posameznika, vključno z zdravstveno oskrbo; posodobitev sistemov socialne zaščite, vključno s spodbujanjem dostopa do socialne zaščite, s posebnim poudarkom na otrocih in prikrajšanih skupinah; izboljšanje dostopnosti, tudi za invalide, učinkovitosti in odpornosti zdravstvenih sistemov in storitev dolgotrajne oskrbe (ESS+) in predvideva aktivnosti, ki bodo prispevale k vključujočemu socialnemu in družbenemu razvoju in k zmanjševanju neenakosti v zdravju.
Javni razpis se bo izvajal v obeh kohezijskih regijah, in sicer v KRVS (vzhodna kohezijska regija) in KRZS (zahodna kohezijska regija).
Obdobje izvajanja dejavnosti je od 1. 8. 2024 do 31. 8. 2028.
3. Opredelitev pojmov
Prijavitelj je subjekt, ki odda prijavo programa zMIGAJ! na javni razpis.
Izvajalec je prijavitelj, ki prejme odločbo o izbiri in podpiše pogodbo o financiranju izvajanja programa zMIGAJ!.
Deležniki so dijaki srednjih strokovnih in poklicnih šol, gimnazij in dijaških domov ter zaposleni pri izbranih izvajalcih, ki bodo vključeni v gibalne dejavnosti (vadbe).
Konzorcijski partner je UL FŠ, ki organizira procese sooblikovanja vadbenih vsebin z dijaki in strokovnimi delavci, organizira meritve dijakov za spremljanje učinkov projekta ter izvaja znanstveno-raziskovalne storitve v sklopu projekta.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javni razpis za izvajanje programa zMIGAJ! se lahko prijavijo srednje poklicne in strokovne šole, šolski centri, gimnazije oziroma dijaški domovi, ki izvajajo javnoveljavne izobraževalne ali vzgojne programe (v nadaljnjem besedilu: VIZ) v skladu z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP, 141/22, 158/22 – ZDoh-2AA in 71/23, v nadaljnjem besedilu: ZOFVI).
4.1. Prijavitelj, ki odda prijavo na javni razpis, mora izpolnjevati naslednje pogoje
Pogoj
Dokazilo
4.1.1.
Prijavitelj mora izvajati javnoveljavni izobraževalni oziroma vzgojni program.
Prijavitelj poda izjavo, da izvaja javnoveljavni izobraževalni oziroma vzgojni program.
4.1.2.
Prijavitelj ni sofinanciran za isti namen iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna.
Prijavitelj poda izjavo, da za isti namen ni sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna.
4.1.3.
Prijavitelj ni prejel niti ni v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev financiranja, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa.
Prijavitelj poda izjavo, da ni prejel niti ni v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev financiranja, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa.
4.1.4.
Prijavitelj ima na dan razpisa poravnane vse zapadle obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50 eurov ali več.
Prijavitelj predloži potrdilo Finančne uprave RS o plačanih obveznostih.
4.1.5.
Prijavitelj ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče.
Prijavitelj poda izjavo, da ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče.
4.1.6.
Zoper prijavitelja ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v katerikoli podobni okoliščini.
Prijavitelj poda izjavo, da zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v katerikoli podobni okoliščini.
4.1.7.
Prijavitelj je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje programa zMIGAJ!, torej ne nastopa kot posrednik.
Prijavitelj poda izjavo, da je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje programa zMIGAJ!.
4.1.8.
Program zMIGAJ! morajo izvajati strokovni delavci, kot jih določa 48. člen Zakona o športu oziroma strokovni delavci, kot jih določata 96. in 97. člen ZOFVI po naslednjem prednostnem vrstnem redu: 
1. strokovni delavec v športu, ki ima izobrazbo druge stopnje, program Športna vzgoja, 
2. strokovni delavec v športu, ki ima izobrazbo prve stopnje, program Športna vzgoja, 
3. strokovni delavec v športu, ki ima izobrazbo druge stopnje, program Kineziologija, 
4. strokovni delavec v športu, ki ima izobrazbo prve stopnje, program športno treniranje ali Kineziologija, 
5. strokovni delavec v skladu s 96. in 97. členom ZOFVI, ki ima strokovno usposobljenost v športu v skladu z Zakonom o športu, 
6. strokovni delavec v skladu s 96. in 97. členom ZOFVI.
Prijavitelj poda izjavo, da bo za izvedbo programa zMIGAJ! vključil strokovne delavce v skladu s prednostnim vrstnim redom.
Dokazila o izpolnjevanju pogojev za prijavitelja:
Izjava o izpolnjevanju pogojev 4.1.1, 4.1.2, 4.1.3, 4.1.5, 4.1.6, 4.1.7 in 4.1.8 je del razpisne dokumentacije in je dosegljiva na spletni strani izvajalca razpisa. Izjava mora biti ožigosana in podpisana s strani odgovorne osebe prijavitelja.
Izpolnjevanje pogoja 4.1.4 prijavitelj dokazuje s potrdilom Finančne uprave RS o plačanih obveznostih.
4.2. Predlagan program zMIGAJ! mora izpolnjevati naslednje pogoje
4.2.1.
Program se izvaja 49 mesecev (štiri šolska leta + 1 mesec pred začetkom prvega šolskega leta izvajanja).
4.2.2.
Program mora vključevati izvedbo procesa sooblikovanja, po metodologiji, ki jo pripravi UL FŠ, v obsegu najmanj 20 ur v posameznem šolskem letu, skupaj najmanj 80 ur za celotno obdobje izvajanja.
4.2.3.
Program mora vključevati organizacijo in izvedbo gibalnih dejavnosti (vadb) pri izbranem izvajalcu (VIZ) za dijake, v obsegu najmanj 330 ur v posameznem šolskem letu, skupaj najmanj 1.320 ur za celotno obdobje izvajanja. Potekati mora na način, da sta vključenim dijakom tedensko omogočeni dve šolski uri vadbe*.
4.2.4.
Program mora vključevati organizacijo in izvedbo gibalnih dejavnosti (vadb) za zaposlene pri izbranem izvajalcu (VIZ), v obsegu 35 ur v posameznem šolskem letu, skupaj 140 ur za celotno obdobje izvajanja. Potekati mora na način, da je vključenim zaposlenim tedensko omogočeni ena ura vadbe*.
4.2.5.
Strokovni delavci, ki bodo izvajali program zMIGAJ! se morajo udeleževati strokovnih izpopolnjevanj, strokovnih srečanj, sodelovati pri prenosu dobrih praks in drugi strokovni podpori, ki jo bo organizirala UL FŠ, v obsegu 187 ur v posameznem šolskem letu, skupaj 748 ur za celotno obdobje izvajanja programa.
4.2.6.
V posameznem mesecu morajo izvedene aktivnosti v okviru posameznega programa zMIGAJ! skupaj obsegati najmanj 44 ur.
* Ob utemeljitvi razloga in pridobitvi pisnega soglasja izvajalca razpisa bo izjemoma dopuščeno izvajanje gibalne dejavnosti za dijake oziroma zaposlene v strnjeni obliki.
5. Merila in izbor
5.1. Merila za vrednotenje
Prijave, ki bodo izpolnjevale pogoje iz javnega razpisa, bodo vrednotene v skladu z naslednjimi merili:
MERILA ZA IZBOR VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNIH ZAVODOV
Skupno največje možno število točk: 
120
1
Koeficient razvitosti občine, v kateri ima prijavitelj sedež
Največje možno št. točk: 
30
30
0,00–0,89
30
0,90–0,97
28
0,98–1,03
26
1,04–1,09
24
1,10–1,19
22
1,20 in več
20
2
Št. vpisanih dijakov prijavitelja v šolskem letu 2023/24
Največje možno št. točk: 
30
30
Vsakih vpisanih 100 dijakov
1
3
Indeks gibalne učinkovitosti dijakov glede na regijo, v kateri ima prijavitelj sedež
Največje možno št. točk: 
30
30
52,0 in manj
30
52,1–62,0
25
62,1 in več
20
4
Št. javnoveljavnih izobraževalnih oziroma vzgojnih programov, ki jih prijavitelj izvaja v šolskem letu 2023/24
Največje možno št. točk: 
30
30
Vsak program
1
Točka
MERILA SE BODO PREVERILA:
1.
Uredba o metodologiji za določitev razvitosti občin za leto 2024 in 2025
2.
Tretji odstavek 11. člena Pravilnika o metodologiji financiranja izobraževalnih programov in vzgojnega programa na področju srednjega šolstva
3.
Znanstveno raziskovalno poročilo o indeksu gibalne učinkovitosti dijakov
4.
Tretji odstavek 11. člena Pravilnika o metodologiji financiranja izobraževalnih programov in vzgojnega programa na področju srednjega šolstva
Dodatno točkovanje:
Prijavitelj, ki je bil vključen v pilotno izvedbo programa zMIGAJ! prejme dodatnih 10 točk.
Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko ovrednoti prijavitelja posameznega programa zMIGAJ! je 130.
Prijavitelje se ovrednoti in razvrsti glede na skupno število točk v skladu z zgornjimi merili.
5.2. Izbor programov zMIGAJ!
Skupno bo financiranih 24 programov zMIGAJ!.
Prijavitelji bodo razvrščeni v 4 skupine:
Skupina1: Šolski centri in VIZ, ki izvajajo programe gimnazij ter srednjih poklicnih in strokovnih šol,
Skupina 2: Srednje poklicne in strokovne šole,
Skupina 3: Dijaški domovi,
Skupina 4: Gimnazije.
Kvote programov zMIGAJ! po posameznih skupinah:
V skupini 1 se izbere prvih 11 najvišje ovrednotenih programov, v skupini 2 se izbere prvih 7 najvišje ovrednotenih programov, v skupini 3 se izbereta prva 2 najvišje ovrednotena programa in v skupini 4 se izbere prve 4 najvišje ovrednotene programe.
V primeru, da se na zadnje mesto, ki omogoča izbiro uvrstita dva ali več prijaviteljev z istim številom točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva št. točk iz merila 2 – št. vpisanih dijakov prijavitelja v šolskem letu 2023/24. Izbran bo tisti prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da ima tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka več prijaviteljev enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva število točk iz merila 3 – Indeks gibalne učinkovitosti dijakov glede na regijo, v kateri ima prijavitelj sedež. Izbran bo tisti prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka več prijaviteljev doseže enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva število točk iz merila 4 – št. javnoveljavnih izobraževalnih oziroma vzgojnih programov, ki jih prijavitelj izvaja v šolskem letu 2023/24. Izbran bo tisti prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka več prijaviteljev doseže enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva število točk iz merila 1 – Koeficient razvitosti občine, v kateri ima prijavitelj sedež. Izbran bo tisti prijavitelj, ki bo pri tem merilu dosegel večje število točk.
V primeru, da tudi po uporabi dodatnega merila iz prejšnjega odstavka več prijaviteljev doseže enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva št. vpisanih dijakov prijavitelja v šolskem letu 2023/24, in sicer na enega dijaka natančno. Izbran bo tisti prijavitelj, ki bo imel večje število vpisanih dijakov.
V primeru, da kljub uporabi v prejšnjih odstavkih navedenih dodatnih meril več prijaviteljev doseže enako število točk, se izbranega prijavitelja določi z žrebom, ki je javen za tiste prijavitelje, ki so v žrebu udeleženi. O terminu žreba se vključene prijavitelje obvesti v roku do treh dni po opravljenem vrednotenju prispelih vlog.
Žreb se lahko opravi preko spletne video konference ali osebno, v prisotnosti članov strokovne komisije tako, da se vloge vlagateljev, ki izpolnjujejo pogoje javnega razpisa in so na osnovi meril prejeli zadostno število točk, zapišejo na listke, vložijo v posodo ter se iz nje opravi žreb.
O žrebu se vodi zapisnik, ki vsebuje podatke o:
– datumu, uri in kraju žrebanja;
– skupnem številu udeležencev žrebanja;
– izžrebancih;
– uri zaključka žrebanja.
Zapisnik podpišejo vsi prisotni člani strokovne komisije.
VIZ se na razpis lahko prijavi z več programi zMIGAJ!, vendar v prvem krogu izbora sodeluje le z enim programom zMIGAJ!. V primeru nerazdeljenih programov v prvem krogu izbora, se opravi drug krog izbora, v katerem lahko VIZ sodelujejo z drugim prijavljenim programom zMIGAJ!. Postopek izbora se nadaljuje do razdelitve vseh mest znotraj posamezne skupine.
Če v določeni skupini ostanejo nezasedeni programi zMIGAJ!, se ti prerazporedijo med ostale skupine po en naenkrat, do razdelitve vseh programov zMIGAJ!, ki so na razpolago za ta javni razpis, po naslednjem prednostnem vrstnem redu:
1. Šolski centri in VIZ, ki izvajajo programe gimnazij ter srednjih poklicnih in strokovnih šol,
2. Srednje poklicne in strokovne šole,
3. Dijaški domovi,
4. Gimnazije.
6. Obseg javnih sredstev za izvedbo gibalnih programov: skupna višina razpisanih sredstev za izvedbo programov zMIGAJ! znaša okvirno 2.382.552,00 EUR, financiranih bo 24 programov zMIGAJ!. Za posamezen program zMIGAJ! znaša višina sredstev 97.287,54 EUR oziroma 1.985,46 EUR na mesec za 49 mesecev.
7. Upravičeni stroški
Financirajo se stroški za izvedbo aktivnosti programa zMIGAJ!, ki bodo povrnjeni v obliki stroška na enoto (v nadaljnjem besedilu: SE).
SE znaša 1.985,46 EUR na mesec in je namenjen za izvedbo aktivnosti programa zMIGAJ!, kar vključuje:
– izvedbo procesa sooblikovanja, po metodologiji oziroma programu, ki ga pripravi konzorcijski partner UL FŠ,
– organizacijo in izvedbo gibalnih dejavnosti (vadb) za dijake,
– organizacijo in izvedbo gibalnih dejavnosti (vadb) za zaposlene,
– udeležbo strokovnih delavcev, ki bodo izvajali program zMIGAJ!, na strokovnih izpopolnjevanjih, strokovnih srečanjih, sodelovanje pri prenosu dobrih praks in drugo strokovno podporo, ki jo bo organiziral konzorcijski partner UL FŠ.
Izbrani prijavitelj bo stroške za izvajanje programa zMIGAJ! uveljavljal mesečno, v mesečnem poročilu (vzorec je del razpisne dokumentacije). Izbrani prijavitelj bo v mesečnem poročilu o opravljenih aktivnostih na programu zMIGAJ! navedel število ur, ki so bile opravljene za posamezno izmed štirih aktivnosti iz prejšnjega odstavka, pri čemer mora v posameznem mesecu skupno število opravljenih ur izvedenih aktivnosti v okviru posameznega programa zMIGAJ! obsegati najmanj 44 ur na mesec.
Vrednost SE je določena skladno s sprejeto Metodologijo za določitev višine stroška na enoto izvedbe programa, ki ga izvaja VIZ. Zaradi pričakovanih rasti cen (inflacije) ter iz razloga, da gre za večletni projekt, se bodo podlage za izračun SE pregledale septembra vsakega leta. V primeru spremembe višine SE bo izvajalec razpisa obvestil VIZ. Navedena sprememba višine SE bo stopila v veljavo z dnem 1. 10. tekočega leta (upoštevati se prične za aktivnosti izvedene od tega datuma).
8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Izvajalec razpisa bo financiral le upravičene stroške programa zMIGAJ! nastali od dne 1. 8. 2024 do dne 31. 8. 2028.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od 1. 8. 2024 do 30. 9. 2028.
9. Vsebina vloge
Vsebina za pripravo vloge na javni razpis bo podrobneje urejena v razpisni dokumentaciji, ki bo objavljena na spletni strani izvajalca razpisa z dnem objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije.
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje obrazce in dokazila:
– s strani odgovorne osebe prijavitelja podpisan in žigosan obrazec Prijava na javni razpis s podatki o prijavitelju in izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev (Obrazec 1),
– dokazilo o plačanih davkih in prispevkih (potrdilo Finančne uprave RS o plačanih obveznostih).
10. Razpisni rok in način prijave
Vloge se oddajo v zaprti ovojnici, označeni s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis – zMIGAJ!«, osebno ali po pošti na naslov izvajalca razpisa Zavod za šport Republike Slovenije Planica, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, do 26. 4. 2024. Če bo do tega roka prispelo manj ustreznih vlog, kot je razpisanih programov zMIGAJ!, se bodo upoštevale tudi vloge, oddane kasneje, v tem primeru je vložitev vloge možna do objave obvestila na spletni strani izvajalca razpisa o zapolnitvi razpisanih programov zMIGAJ!, vendar najkasneje do 21. 6. 2024, ko izteče skrajni rok za prijavo na razpis. Da je po pošti oddana vloga prispela pravočasno, se šteje, če je bila najkasneje do datuma 26. 4. 2024 oddana na pošti s priporočeno pošiljko. Vloge se lahko oddajo v zaprti ovojnici tudi osebno pri izvajalcu razpisa vsak delovni dan do vključno 26. 4. 2024 med 9. in 12. uro, v primeru nerazdeljenih programov zMIGAJ! po tem roku, pa do objave obvestila o zapolnitvi programov zMIGAJ!, vendar najkasneje 21. 6. 2024.
Vloge v neustrezno označenih in nepravočasno prispelih ovojnicah se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom zavržene. Popolna vloga vsebuje vse z razpisno dokumentacijo predpisane obrazce in priloge. Vloge, ki ne bodo oddane na predpisanih obrazcih, ne bodo predmet dopolnjevanja in bodo kot nepopolne zavrnjene. Vlogo, ki ni pravočasna ali je ni vložila upravičena oseba, izvajalec razpisa zavrže s sklepom. Pritožba zoper sklep ni dovoljena.
Po vsakem odpiranju vlog, bo stanje objavljeno na spletni strani izvajalca.
11. Datum odpiranja vlog
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljnjem besedilu: razpisna komisija), imenovana s strani izvajalca razpisa. Komisija je najmanj tričlanska v sestavi: predsednik in najmanj dva člana. Ker se pričakuje večje število vlog, bo v prostorih izvajalca razpisa potekalo nejavno odpiranje vlog v prisotnosti članov razpisne komisije dne 6. 5. 2024. V primeru nerazdeljenih programov pa bo nejavno odpiranje vlog predvidoma vsak ponedeljek od 13. 5. 2024 z zadnjim odpiranjem najkasneje v roku 8 dni od skrajnega roka za prijavo na razpis. Pri odpiranju vlog razpisna komisija ugotavlja popolnost vlog.
Odpirajo se samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice. Za vsako vlogo komisija ugotovi, če je pravočasna, če jo je podala upravičena oseba in če je popolna. Komisija o odpiranju vlog vodi zapisnik.
Komisija v roku osmih dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje, katerih vloge ne vsebujejo vseh z razpisno dokumentacijo zahtevanih podatkov (nepopolne vloge), da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev ne sme biti krajši od 8 dni in ne daljši od 15 dni. Če vlagatelj vloge ne dopolni v zahtevanem roku, izvajalec razpisa vlogo zavrne s sklepom. Pritožba zoper sklep ni dovoljena.
Izvajalec razpisa si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče z objavo v Uradnem listu RS.
12. Ocenjevanje, vrednotenje in obveščanje o izidu javnega razpisa
Komisija opravi strokovni pregled popolnih vlog tako, da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril iz 5. točke javnega razpisa. Na osnovi tega pripravi predlog izvajalcev programa zMIGAJ!. Komisija o opravljenem strokovnem pregledu in ocenjevanju vodi zapisnik. Ocenjevanje in vrednotenje vlog ter zapisnik komisije niso javni.
Rezultati javnega razpisa bodo objavljeni na spletni strani izvajalca razpisa.
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja vlog. Ob izdaji odločbe o izbiri izvajalec razpisa prijavitelja pozove k podpisu pogodbe o financiranju. Če se prijavitelj v roku osmih dni ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za financiranje.
Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje iz javnega razpisa ali da mu razpisana sredstva skladno z merili neopravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku osmih dni od vročitve odločbe vloži ugovor pri izvajalcu razpisa. O ugovoru zoper odločbo odloča izvajalec razpisa. Vloženi ugovor ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. Predmet ugovora ne more biti primernost meril za ocenjevanje vlog.
Izvajalec razpisa o ugovoru odloči v roku 30 dni od njegovega prejema. Odločitev o izbiri je s tem dokončna.
13. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija obsega naslednje dokumente:
1. Besedilo javnega razpisa za izbor izvajalcev programa »zMIGAJ!: Izvajanje športno-rekreacijskih aktivnosti za krepitev zdravja«,
2. Navodila za prijavo na javni razpis programa »zMIGAJ!: Izvajanje športno-rekreacijskih aktivnosti za krepitev zdravja«,
3. Obrazec Prijava na javni razpis s podatki o prijavitelju in izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev (Obrazec 1),
4. Vzorec pogodbe o financiranju izvajanja programa »zMIGAJ!: Izvajanje športno-rekreacijskih aktivnosti za krepitev zdravja«,
5. Vzorec mesečnega zahtevka in vsebinskega poročila.
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani izvajalca razpisa: http://www.zsrs-planica.si.
Za dodatna pojasnila in informacije v zvezi z javnim razpisom, razpisno dokumentacijo ali pripravo vloge mora prijavitelj pisno zahtevo posredovati na elektronski naslov: zmigaj@sport.si najkasneje štiri delovne dni pred potekom roka za oddajo vlog.
Odgovor bo pisno posredovan prijavitelju, ki je pojasnilo zahteval, ter javno objavljen na spletni strani izvajalca.
Na spletni strani izvajalca razpisa bodo, v času trajanja razpisa, objavljeni termini spletnih video konzultacij.
14. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Izvajalec bo dolžan zagotavljati revizijsko sled in hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo, kot dokazila za potrebe nadzora in spremljanja na ravni operacije ter zagotavljati dostop do navedene dokumentacije, in sicer najmanj za obdobje 5 let od 31. decembra leta, v katerem je bilo opravljeno zadnje plačilo upravičencu, če ni drugače določeno z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisom, ki bi jo nadomestil. Navedeno časovno obdobje se prekine v primeru sodnih postopkov ali na zahtevo Evropske komisije oziroma drugih nadzornih organov. O morebitni spremembi obdobja za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani izvajalca razpisa.
Ker gre pri programu zMIGAJ! za poenostavljeno obliko financiranja po standardnem strošku na enoto, bo izvajalec dolžan na ločenem stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi) knjižiti le prihodke, medtem ko stroškov (izdatkov), ki se nanašajo in poplačujejo iz prejetih sredstev, ni treba evidentirati na stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi).
15. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom: izvajalec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega financiranje temelji ali se izvaja na podlagi tega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega telesa, organa upravljanja, organa za računovodenje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Izvajalec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Izvajalec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, izvajalec razpisa pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Izvajalec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih. Če se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila kršitev pogodbenih obveznosti ali nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi navodili organa upravljanja, ki urejajo izvajanje upravljalnih preverjanj v programskem obdobju 2021–2027 (dostopnimi na: https://evropskasredstva.si/navodila/), Smernicami za določanje finančnih popravkov, ki jih je treba uporabiti za odhodke, ki jih financira Unija, zaradi neupoštevanja veljavnih pravil o javnem naročanju, z dne 14. 5. 2019 (C(2019) 3452 final), objavljenimi na spletni strani: https://evropskasredstva.si/navodila/), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih Komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. julija 2006 (dostopnimi na: https://evropskasredstva.si/navodila/) oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
16. Zahteve glede informiranja, komuniciranja, prepoznavnosti in preglednosti, ki jim morajo zadostiti izvajalci skladno s 47. in 50. členom Uredbe 2021/1060/EU in navodili organa upravljanja: izvajalec bo moral pri informiranju, komuniciranju, prepoznavnosti in preglednosti upoštevati 47. in 50. člen Uredbe 2021/1060/EU ter veljavna Navodila organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 (dostopna na: https://evropskasredstva.si/navodila/). Sprejetje financiranja s strani izvajalca pomeni tudi privolitev v objavo podatkov o operaciji, ki so javnega značaja, če je objava določena s predpisi evropske kohezijske politike in nacionalnimi predpisi.
17. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja prijave pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18, 141/22), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj poslovnih skrivnosti oziroma drugih izjem ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo izvajalec razpisa lahko domneval, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkriti oziroma dostopni javnosti. Izvajalec razpisa in prijavitelj sta dolžna zagotoviti varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119, z dne 4. 5. 2016, str. 1, s spremembami), Zakonom o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17, 22/19 – ZPosS, 158/20 – ZIntPK-C, 18/21, 18/23 – ZDU-1O), Zakonom o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19) in 4. členom Uredbe 2021/1060/EU. Uredba 2021/1060/EU v 69. členu določa, da je treba zagotoviti zakonitost in pravilnost izdatkov in sprejeti vse potrebne ukrepe za preprečevanje, odkrivanje in odpravo nepravilnosti, vključno z goljufijami, ter poročanje o njih, kar vključuje zbiranje podatkov o dejanskih lastnikih prejemnikov sredstev Unije v skladu s Prilogo XVII Uredbe 2021/1060/EU. V ta namen bo moral upravičenec pri izvajanju operacije zagotoviti podatke o dejanskih lastnikih upravičenca ali izvajalca, kot so opredeljeni v točki 6 člena 3 Direktive 2015/849/EU, in sicer imena in priimke, datume rojstva in identifikacijske številke za DDV ali davčne identifikacijske številke.
18. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku izbora prijavitelja projekta na javnem razpisu ali izvrševanju izvajalca projekta prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da prijavitelj izvajalca razpisa ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani, oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev izvajalca razpisa o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo prijavitelj/izvajalec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun izvajalca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
19. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz kateregakoli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo izvajalec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca izvajalca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za izvajalca izgubljeni.
Zavod za šport RS Planica 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti