A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 28

Uradni list RS, št. 28 z dne 25. 4. 2025

UL Infotok

Uradni list RS, št. 28/2025 z dne 25. 4. 2025


1167. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Pivka, stran 3014.

  
Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 3018, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 11. in 16. člena Statuta Občine Pivka (Uradni list RS, št. 58/99, 77/00, 24/01, 110/05, 52/07, 54/10, 111/13 in 96/22) je Občinski svet Občine Pivka na 17. redni seji dne 10. 4. 2025 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Pivka 
1. člen 
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave občine Pivka (Uradni list RS, št. 83/24) se v 8. členu četrti odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Opravljanje nalog občinske uprave se izvaja v naslednjih organizacijskih enotah:
– Oddelek za splošne zadeve, družbene dejavnosti in projekte,
– Oddelek za proračun in finance,
– Oddelek za upravljanje z nepremičninami in urejanje prostora,
– Oddelek za investicije in infrastrukturo.«
2. člen 
V 11. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga po pooblastilu nadomešča podžupan, direktor ali drugi javni uslužbenec.«
3. člen 
V 11. členu se tretji odstavek spremeni tako, da se glasi:
»V času nadomeščanja, pooblaščenec, določen iz strani župana, opravlja tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.«
4. člen 
V 22. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Občinska uprava opravlja sledeče naloge:
Na področju Splošnih zadev, družbenih dejavnosti in projektov se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– delovanje občinskega sveta, župana in občinske uprave,
– pripravo odlokov in drugih splošnih aktov, pogodb, gradiv in osnutkov sklepov, ki so vezani na delo urada župana,
– strokovna dela, povezana z volitvami in imenovanji,
– tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave,
– strokovne in organizacijske naloge za organe občine, občinski svet, delovna telesa in druge organe,
– kadrovske zadeve,
– stike z javnostjo in informiranje javnosti,
– protokolarne zadeve (mednarodne, medobčinske in druge),
– naloge glavne pisarne in upravno poslovanje,
– financiranje varstva in vzgoje predšolskih otrok,
– naloge in financiranje vzgoje in izobraževanja v osnovni šoli v dogovoru s pristojnim ministrstvom,
– javne zavode in koncesije s področja zdravstva, sociale in drugih negospodarskih javnih služb,
– lekarniško dejavnost,
– ljubiteljsko kulturo in kulturno dediščino,
– socialno varstvo, mlade in starejše,
– šport, telesno kulturo in rekreacijo,
– športne objekte in vzdrževanje športnih površin,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje negospodarskih javnih služb,
– strokovni nadzor in financiranje negospodarskih javnih služb,
– izvajanje programov javnih del v sodelovanju z zavodi in društvi,
– naloge s področja zaščite, reševanja in požarne varnosti,
– izvajanje javnih razpisov (prijave na razpise, objava razpisov), strokovne, tehnične in organizacijske naloge, povezane z javnimi razpisi),
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti in prenesenih nalog s strani države,
– spremljanje državnih, evropskih in drugih razpisov z namenom pridobivanja zunanjih virov za financiranje razvojnih projektov in programov občine,
– pripravo, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela na razvojnih projektih na področju dela,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti v procesih povezovanja in vključevanja občine v projekte Evropske unije, drugih mednarodnih skupnosti in združenj ter sodelovanje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja občine,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti občine za pridobivanje finančnih sredstev za razvojne projekte iz področja dela,
– sodelovanje pri splošni promocijsko-informativni dejavnosti občine in pripravi publikacij, gradiv in drugih promocijskih vsebin,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja za projekte iz področja dela,
– izvajanje programa upravljanja območij Natura 2000 v občini,
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju oddelka in prenesenih nalog s strani države,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– druge naloge, ki jih določajo zakon in splošni akti občine.
Na področju proračuna in financ se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– pripravo občinskega proračuna, rebalansa proračuna in zaključnega računa,
– analizo prihodkov in odhodkov občine ter iskanje optimalizacije proračunske porabe na različnih delovnih področjih občinske uprave,
– finančno poslovanje,
– obračun plač,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– fakturiranje,
– pripravo strokovnih nalog, povezanih s financiranjem javnih služb,
– delo z ožjimi deli občin in strokovna pomoč pri izvajanju finančnega poslovanja ožjih delov občin,
– pripravo občinskih odlokov in aktov s področja gospodarstva in financ,
– sodelovanje z ostalimi subjekti in dejavniki na področju gospodarstva,
– za občinske organe in za potrebe zunanjih institucij ter državnih organov.
Na področju upravljanja z nepremičninami in urejanja prostora se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– priprave prostorskih planskih in prostorskih izvedbenih aktov občine,
– sodelovanje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
– vključevanje varstva okolja in narave v načrtovanje prostora, varovanje naravne dediščine,
– vključevanje varstva kulturne dediščine v načrtovanje prostora,
– priprave urbanističnih rešitev za pomembnejše stavbne in infrastrukturne posege občine,
– izdaje potrdil iz uradnih evidenc in drugih dokumentov, povezanih z načrtovanjem prostora in graditvijo objektov,
– vodenje prostorskega informacijskega sistema: zbiranje, evidentiranje in analiziranje podatkov o namenski rabi prostora, vodenje evidenc o zemljiščih za gradnjo stavb, vodenje drugih evidenc za odmero nadomestil in davkov,
– odmere komunalnega prispevka,
– spremljanje izpolnjevanja koncesijskih pogodb za rabo naravnih (okoljskih) virov na območju občine,
– spremljanje izpolnjevanja pogodb o najemu zemljišč in prostorov telekomunikacijskih podjetij,
– gospodarjenje z zemljišči in nepremičninami v lasti občine,
– pripravo načrtov prodaje, najema in zakupa občinskih zemljišč (gozdna, kmetijska, stavbna),
– pripravo načrtov nakupa zemljišč za potrebe občinskih projektov in izvedbo potrebnih postopkov,
– izvajanje prostorskih ukrepov: začasnih ukrepov za zavarovanje urejanja prostora, zakonite predkupne pravice občine, razlastitve in omejitve lastninske pravice ter drugih prostorskih ukrepov,
– vodenje registra nepremičnin (zemljišč, poslovnih stavb, stanovanjskih objektov) v občinski lasti,
– tekoče in investicijsko vzdrževanje poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb,
– oddajo in prodajo poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb ter zemljišč v občinski lasti,
– oddajanje občinskih stanovanj v najem, vodenje registra zasedenosti občinskih stanovanj, vodenje evidence o stanju, kakovosti stanovanj ter njihove tržne vrednosti z vidika prodaje in najema,
– redni letni nadzor preverjanja upravičenosti do najema občinskih stanovanj ter redno izvajanje usklajenih postopkov za prekinitev pogodb najemnikom, ki niso upravičeni do uporabe občinskega stanovanja,
– naloge s področja NUSZ,
– pregled in razpolaganje z rezervnim skladom občinskih stanovanj,
– pripravo predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– gospodarjenje z gozdovi na občinskih zemljiščih,
– nadzor in ukrepanje za varovanje zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, zbiranje in odlaganje odpadkov, varnost cest in druge dejavnosti iz občinske pristojnosti,
– naloge redarske službe in inšpekcijskih postopkov,
– skrb za delovanje in dopolnjevanje občinskega prostorskega GIS sistema.
Na področju investicij in infrastrukture se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– vodenje in finančno spremljanje investicij,
– usklajevanje in nadzor nad investicijami posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov proračuna,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje gospodarskih javnih služb (investicije v pokopališke in pogrebne dejavnosti, oskrbo s pitno vodo, odvajanje in čiščenje odpadne vode, zbiranje in ravnanje z odpadki, urejanje javnih in zelenih površin …),
– urejanje javne razsvetljave in omrežij elektronskih komunikacij,
– strokovni nadzor in financiranje gospodarskih javnih služb,
– investicijsko vzdrževanje javne komunalne infrastrukture ter drugih objektov in naprav,
– urejanje cestne infrastrukture in prometa v splošnem,
– izdajanje predpisanih dokumentov, povezanih s posegi v varovalnem pasu občinskih cest pri načrtovanju prostora in graditvi objektov,
– naloge s področja urejanja vodotokov in zagotavljanja poplavne varnosti,
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.«
5. člen 
Splošni akt, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, sprejme župan v roku 60 dni po uveljavitvi tega odloka.
6. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 9000-0003/2025
Pivka, dne 10. aprila 2025
Župan 
Občine Pivka 
Robert Smrdelj 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti