A
A
A

Glasilo Uradni list RS

V zavihku Glasilo Uradni list RS najdete vse uradne predpise slovenske zakonodaje.
Od 1. aprila 2010, je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja. Dodatne informacije najdete tukaj.

Številka 35

Uradni list RS, št. 35 z dne 26. 4. 2024

UL Infotok

Uradni list RS, št. 35/2024 z dne 26. 4. 2024


1141. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ptuj, stran 3177.

  
Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, – stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 – ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 – ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 – odl. US, 8/96, 31/00 – ZP-L, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), 9. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo, 23/08, 58/08 – ZZdrS-E, 15/08 – ZPacP, 77/08 – (ZDZdr), 40/12 – ZUJF, 14/13, 88/16 – ZdZPZD, 64/17, 1/19 – odl. US, 73/19, 82/20, 152/20 – ZZUOOP, 203/20 – ZIUPOPDVE, 112/21 – ZNUPZ in 206/21), 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20), 16. člena Statuta Občine Destrnik (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 65/20), 16. člena Statuta Občine Hajdina (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17), 73. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/16 in 16/18), 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/15, 55/15, 50/17 in 16/19), 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 47/17), 16. člena Statuta Občine Videm (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/16, 45/17 in 10/19), 14. člena Statuta Občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 60/18 in 36/19) in 15. člena Statuta Občine Žetale (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 54/17) so Mestni svet Mestne občine Ptuj na 6. redni seji, dne 22. 5. 2023, Občinski svet Občine Destrnik na 4. redni seji, dne 28. 9. 2023, Občinski svet Občine Hajdina na 6. redni seji, dne 22. 6. 2023, Občinski svet Občine Kidričevo na 6. redni seji, dne 22. 6. 2023, Občinski svet Občine Majšperk na 6. redni seji, dne 22. 6. 2023, Občinski svet Občine Markovci na 4. redni seji, dne 4. 10. 2023, Občinski svet Občine Videm na 6. redni seji, dne 27. 6. 2023, Občinski svet Občine Zavrč na 5. redni seji, dne 16. 11. 2023 in Občinski svet Občine Žetale na 8. redni seji, dne 13. 11. 2023, sprejeli
O D L O K 
o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ptuj 
I. UVODNA DOLOČILA 
1. člen
(uvodne določbe) 
S tem odlokom Mestna občina Ptuj in občine Destrnik, Hajdina, Kidričevo, Majšperk, Markovci, Videm, Zavrč in Žetale (v nadaljevanju: občine ustanoviteljice) ustanavljajo Javni zavod Zdravstveni dom Ptuj (v nadaljevanju: zavod) za izvajanje javne službe na področju osnovne zdravstvene dejavnosti.
2. člen 
(uporaba izrazov) 
V aktu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol.
3. člen 
(vsebina odloka) 
S tem odlokom se ureja status, organiziranost zavoda in vsebina dela zavoda, dejavnost zavoda, organi zavoda in njihova pristojnost, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, premoženje, viri in način pridobivanja sredstev za delo zavoda, nastopanje v pravnem prometu, varovanje poslovne tajnosti, splošni akti zavoda ter medsebojne pravice, odgovornosti in obveznosti med zavodom in občinami ustanoviteljicami.
II. STATUSNE DOLOČBE 
4. člen
(ime, sedež in pravni status zavoda) 
(1) Ime zavoda je Javni zavod Zdravstveni dom Ptuj. Skrajšano ime je JZ Zdravstveni dom Ptuj.
(2) Sedež zavoda je Potrčeva cesta 19A, Ptuj.
(3) Zavod je pravna oseba s polno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga.
(4) Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, pod številko reg. vložka 1/04380-00.
5. člen 
(žig zavoda) 
(1) Zavod ima in uporablja žig okrogle oblike, v katerem v sredini piše ZDRAVSTVENI DOM PTUJ in v zgornjem delu žigaJAVNI ZAVOD.
(2) Organizacijske enote in strokovne službe uporabljajo žig pravokotne oblike: v prvi vrstici piše javni zavod, v drugi ZDRAVSTVENI DOM PTUJ, v tretji ime organizacijske enote ali strokovne službe.
III. ORGANIZIRANOST ZAVODA IN VSEBINA DELA ZAVODA 
6. člen
(organizacijske enote in strokovne službe zavoda) 
(1) V sestavi zavoda delujejo naslednje organizacijske enote (OE):
– OE Osnovno zdravstveno varstvo (OE OZV),
– OE Zobozdravstvo.
(2) Skupna dela, ki so potrebna za delovanje zavoda, opravljajo naslednje strokovne službe:
– Splošno finančni in računovodski sektor (SFRS),
– Služba vzdrževanja.
(3) Podrobnejša organizacija se določi s pravilnikom o notranji organizaciji dela javnega zavoda, ki ga sprejme direktor zavoda po pridobitvi soglasja sveta zavoda.
7. člen 
(območje opravljanja zdravstvene dejavnosti zavoda) 
(1) Zavod opravlja zdravstveno dejavnost na primarni ravni za območje občin ustanoviteljic v okviru mreže javne zdravstvene službe.
(2) Zavod opravlja zdravstveno dejavnost na primarni ravni zdravstvene dejavnosti tudi na območju občin, ki niso ustanoviteljice zavoda na podlagi predpisov, ki urejajo področje zdravstvenega varstva.
(3) Zavod lahko organizira nove zdravstvene enote v skladu z mrežo javne zdravstvene službe v soglasju z občinami ustanoviteljicami in zakonodajo ter predpisi s področja zdravstvene dejavnosti.
8. člen 
(nadzor dela zavoda) 
(1) Nadzor nad zakonitostjo dela zavoda določa zakonodaja in ta odlok.
(2) Svet zavoda izvaja nadzor nad zakonitostjo dela in poslovanjem zavoda.
(3) Nadzor nad finančnim poslovanjem zavoda opravljajo pristojni organi oziroma pooblaščene organizacije. Pristojni organi ustanoviteljice so člani nadzornega odbora občine, pooblaščena notranja revizorka in druge pooblaščene osebe, ki jih imenuje predstojnik z odločbo.
(4) Nadzor nad strokovnim poslovanjem zavoda opravljajo strokovni organi.
IV. DEJAVNOST ZAVODA 
9. člen
(zdravstvena dejavnost) 
Zavod opravlja osnovno zdravstveno dejavnost na primarni ravni kot javno službo, katere izvajanje je v javnem interesu in druge dejavnosti, opredeljene v Zakonu o zdravstveni dejavnosti.
10. člen 
(obseg dejavnosti zavoda) 
(1) Zavod opravlja javno službo, ki obsega osnovno zdravstveno dejavnost:
– spremljanje zdravstvenega stanja prebivalcev in predlaganje ukrepov za varovanje, krepitev in izboljšanje zdravja ter preprečevanje, odkrivanje, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov in poškodovancev;
– preventivno zdravstveno varstvo rizičnih skupin in drugih prebivalcev v skladu s programom preventivnega zdravstvenega varstva in z mednarodnimi konvencijami;
– zdravstveno vzgojo ter svetovanje za ohranitev in krepitev zdravja;
– preprečevanje, odkrivanje in zdravljenje ustnih in zobnih bolezni ter rehabilitacijo;
– zdravstveno rehabilitacijo otrok in mladostnikov z motnjami v telesnem in duševnem razvoju;
– patronažne obiske, zdravstveno nego, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov na domu ter oskrbovancev v socialnovarstvenih in drugih zavodih;
– nujno medicinsko pomoč in reševalno službo;
– zdravstvene preglede športnikov;
– zdravstvene preglede nabornikov;
– ugotavljanje začasne nezmožnosti za delo;
– diagnostične in terapevtske storitve.
(2) Zavod opravlja še naslednje zdravstvene dejavnosti:
– spremljanje zdravstvenega stanja prebivalcev in predlaganje ukrepov za varovanje, krepitev in izboljšanje zdravja ter preprečevanje, odkrivanje, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov in poškodovancev;
– specialistična ambulantna dejavnost;
– mrliško pregledna služba;
– raziskovalni in eksperimentalni razvoj na področju medicine;
– praktični pouk dijakov zdravstvenih šol in kliničnih vaj študentov univerzitetnih in visokošolskih zdravstvenih programov;
– izvajanje pripravništva za poklice zdravstvene smeri;
– izvajanje specializacije na področju zdravstvenega in zobozdravstvenega varstva;
– druge dejavnosti v skladu z zakonom.
(3) Na območju kjer študenti obiskujejo visokošolske zavode, lahko zavod izvaja tudi zdravstveno varstvo za študente.
(4) Dejavnosti zavoda se v skladu z navedbami v prej navedenih odstavkih in v skladu z uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščajo v naslednje podrazrede:
– C 32.500 Proizvodnja medicinskih instrumentov, naprav in pripomočkov.
– L 68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin.
– L 68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi.
– M 72.110 Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju biotehnologije.
– M 72.190 Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije.
– M 72.200 Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike.
– N 82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti.
– P 85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje.
– Q 86.210 Splošna zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost.
– Q 86.220 Specialistična zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost.
– Q 86.230 Zobozdravstvena dejavnost.
– Q 86.909 Druge zdravstvene dejavnosti.
– Q 88.109 Drugo socialno varstvo brez nastanitve za starejše in invalidne osebe.
(5) Zavod lahko opravlja na področju svojega delovanja tudi tržno dejavnost, opravljanje takšne dejavnosti pa ne sme ogroziti izvajanja osnovne dejavnosti zavoda. Z izvajanjem tržne dejavnosti mora zavod zagotoviti najmanj pokritje vseh s tržno dejavnostjo povezanih odhodkov. Zavod mora v poslovnih knjigah zagotavljati ločeno spremljanje poslovanja med tržno dejavnostjo in javno službo, kot to določa zakon.
(6) Dejavnosti iz četrtega odstavka tega člena se lahko opravljajo tudi kot tržne dejavnosti.
V. ORGANI ZAVODA 
11. člen
(organi zavoda) 
(1) Organi zavoda so:
– direktor,
– svet zavoda in
– strokovni svet.
(2) Zavod ima lahko tudi druge organe, ki jih določata zakon ali statut zavoda.
12. člen 
(direktor zavoda) 
(1) Direktor zavoda organizira in vodi delo in poslovanje ter strokovno delo zavoda, če poslovna in funkcija strokovnega vodenja nista ločeni. Predstavlja in zastopa zavod ter je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda.
(2) Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s predhodnim soglasjem občin ustanoviteljic. Za direktorja je lahko imenovan tisti, ki izpolnjuje z zakonom in statutom predpisane pogoje. Mandat direktorja traja pet let in je po preteku lahko ponovno imenovan.
(3) Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik.
(4) Če poslovodna funkcija in funkcija strokovnega vodenja nista ločeni, mora imeti direktor strokovno izobrazbo ustrezne zdravstvene smeri. Če sta poslovodna funkcija in funkcija strokovnega vodenja zdravstvenega zavoda ločeni, vodi strokovno delo zdravstvenega zavoda strokovni vodja, ki mora imeti visoko izobrazbo ustrezne zdravstvene smeri in najmanj pet let delovnih izkušenj.
13. člen 
(nadomeščanje direktorja zavoda) 
Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec, ki ga s pisnim pooblastilom pooblasti direktor. Pooblaščeni delavec ima v času nadomeščanja vse pristojnosti določene v pooblastilu direktorja.
14. člen 
(naloge direktorja zavoda) 
(1) Naloge direktorja zavoda so:
– organizira delo zavoda,
– sprejema strateški načrt,
– sprejema predlog programa dela s finančnim načrtom,
– sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu,
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu,
– sprejema akte o varstvu pri delu in požarni varnosti,
– sprejema predlog kadrovskega načrta,
– sprejema načrt nabav in odprodaje osnovnih sredstev ter investicijskega vzdrževanja,
– sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda,
– poroča občinam ustanoviteljicam in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje zavoda,
– pripravi letno poročilo in
– druge naloge, določene z zakonom, ustanovitvenim aktom in statutom.
(2) K aktom iz druge, tretje, četrte, pete, šeste, sedme, osme in enajste alineje prejšnjega odstavka daje soglasje svet zavoda.
(3) Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati strokovni svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela.
(4) Direktor je samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja.
(5) Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika.
(6) Pri izvrševanju svoje funkcije ima direktor v delovnem procesu pravico in dolžnost določati in odrejati dela in naloge posameznim delavcem ali skupini delavcev za izvršitev določenih zadev v skladu z določbami splošnih aktov zavoda.
(7) V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta (letnega izvedbenega načrta), razen:
– pogodb o investicijah, za katere je potreben sklep sveta zavoda in občinskih svetov občin ustanoviteljic,
– pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje lastnika.
15. člen 
(mandat direktorja zavoda) 
(1) Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata.
(2) Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije razporedi v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje.
(3) Pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja zavoda izvaja svet zavoda, ki sklepa pogodbe o zaposlitvi.
(4) Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je bil imenovan.
(5) Direktorja razrešuje svet zavoda s soglasjem občin ustanoviteljic.
(6) Direktor je razrešen v naslednjih primerih:
– če sam zahteva razrešitev,
– če nastopi kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu,
– če pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– če s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo, ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda.
16. člen 
(vršilec dolžnosti direktorja zavoda) 
Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda, oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto.
17. člen 
(svet zavoda) 
Svet zavoda (v nadaljevanju: svet) ima naslednje naloge:
– sprejema statut,
– nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda,
– spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda,
– predlaga občinam ustanoviteljicam revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor občin ustanoviteljic,
– ocenjuje delo direktorja,
– predlaga in potrjuje delovno uspešnost direktorja v skladu z veljavno zakonodajo,
– daje soglasje k strateškemu načrtu, k programu dela s finančnim načrtom, k aktom o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, h kadrovskemu načrtu, k načrtu nabav, k aktom o varstvu pri delu in požarni varnosti, k letnemu poročilu,
– sprejema sklepe k pogodbam o investicijah, katerih vrednosti so višje od naročil male vrednosti po Zakonu o javnih naročilih in Zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije, s soglasjem občinskih svetov občin ustanoviteljic,
– s soglasjem občin ustanoviteljic imenuje in razrešuje direktorja,
– sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem,
– potrjuje letno poročilo zavoda,
– imenuje in razrešuje člane strokovnega sveta zavoda,
– odloča o načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki, ki jih doseže pri opravljanju svoje dejavnosti,
– sprejema letne in večletne plane investicij,
– sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda,
– razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda in
– opravlja ostale naloge v skladu z zakonodajo, določili tega odloka in statuta ter drugimi splošnimi akti zavoda.
18. člen 
(člani sveta zavoda) 
(1) Svet šteje 7 članov. Sestavljajo ga:
– 4 predstavniki občin ustanoviteljic,
– 2 predstavnika delavcev zavoda,
– 1 predstavnik uporabnikov.
(2) Predstavnike občin ustanoviteljic imenujejo občinski sveti. Mestna občina Ptuj imenuje dva predstavnika, ostale občine ustanoviteljice pa dva predstavnika, tako da je en predstavnik imenovan iz občin desnega brega reke Drave in en predstavnik iz občin levega brega reke Drave.
(3) Predstavnika delavcev izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut zavoda.
(4) Predstavnika uporabnikov imenuje pristojni organ Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
(5) Mandat članov sveta zavoda traja 5 let in so po poteku lahko ponovno imenovani.
(6) Podrobnejše delovanje uredi svet zavoda s poslovnikom.
19. člen 
(strokovni svet) 
(1) Zavod ima strokovni svet, ki ga imenuje svet zavoda na predlog direktorja zavoda.
(2) Naloge strokovnega sveta, sestavo in način oblikovanja določajo zakonski predpisi in statut zavoda.
(3) Strokovni svet opravlja naslednje naloge:
– spremlja in ocenjuje delovanje zavoda,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela zavoda,
– daje svetu zavoda in direktorju mnenja, predloge in pobude glede organizacije dela in pogojev za razvoj dejavnosti,
– opravlja druge naloge, določene z zakonom.
VI. SKUPNE DOLOČBE ZA SVET ZAVODA IN STROKOVNI SVET 
20. člen
(skupne določbe) 
(1) Prvo konstitutivno sejo sveta in strokovnega sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oziroma po izvolitvi predstavnikov delavcev in prejemu predlogov.
(2) Svetu zavoda prične teči mandat z dnem konstituiranja.
(3) Strokovnemu svetu prične teči mandat z dnem konstituiranja.
VII. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 
21. člen
(vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc) 
(1) Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon.
(2) Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda.
VIII. PREMOŽENJE 
22. člen
(premoženje v upravljanju zavoda) 
(1) Premoženje, s katerim upravlja zavod, oprema in drugo premoženje, je last občin ustanoviteljic.
(2) Nepremično premoženje v upravljanju zavoda se deli po legi občin ustanoviteljic.
(3) Občine ustanoviteljice dajejo v upravljanje tudi premično premoženje, ki se nahaja v navedenih nepremičninah, upoštevaje kriterij lege nepremičnine ter drugo premoženje (presežek prihodkov nad odhodki, neopredmetena osnovna sredstva ipd.) upoštevaje kriterij lege, če tega ni mogoče uporabiti, se uporabi kriterij sedeža zavoda.
(4) Nepremično in premično premoženje, ki ga občine ustanoviteljice predajo zavodu v upravljanje, premoženjska razmerja in pravice ter obveznosti pri upravljanju s sredstvi, se med posameznimi občinami ustanoviteljicami in zavodom uredijo s posebno pogodbo o predaji premoženja v upravljanje. Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanoviteljicam.
(5) Zavod samostojno razpolaga s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremičnega premoženja ali le-tega obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja občine ustanoviteljice, ki je lastnica nepremičnega premoženja.
(6) Zavod lahko odda prostor v najem ob predhodnem soglasju občine, ki je lastnica nepremičnine.
(7) Podrobnejše evidence o posameznih vrstah premoženja vodi zavod skladno s predpisi in jih po potrebi ali na zahtevo posreduje občinam ustanoviteljicam.
IX. VIRI, POGOJI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 
23. člen
(sredstva za delo zavoda) 
(1) Sredstva za delo pridobiva zavod:
– iz sredstev občin ustanoviteljic v skladu z aktom o ustanovitvi,
– s plačili za storitve,
– po pogodbi z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije,
– po pogodbi z ministrstvom, pristojnim za zdravje, za naloge, ki se na podlagi zakona financirajo iz republiškega proračuna,
– iz drugih virov na način in pod pogoji, določenimi z zakonom, aktom o ustanovitvi in statutom zavoda.
(2) Zavod mora sredstva, ki jih zagotavljajo občine ustanoviteljice, uporabljati za namene, določene v proračunih.
24. člen 
(zadolževanje in investicijska vlaganja) 
(1) Zavod se sme zadolževati le s prehodnim soglasjem občin ustanoviteljic.
(2) Za predhodno dogovorjena investicijska vlaganja v skupno premoženje občin ustanoviteljic, ki je namenjeno izvajanju zdravstvene dejavnosti za občane vseh občin ustanoviteljic, velja za vlaganja posameznih občin ustanoviteljic kriterij, ki ga dogovorijo občine ustanoviteljice v posameznem primeru.
25. člen
(presežek prihodkov in primanjkljaj sredstev) 
(1) O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju osnovne zdravstvene dejavnosti kot javne službe, odloča na predlog direktorja svet zavoda.
(2) Presežek prihodkov nad odhodki, ustvarjen iz javne službe, sme zavod nameniti le za razvoj, medicinsko-tehnološko posodobitev in opravljanje dejavnosti javne službe.
(3) Sredstva od prodaje proizvodov in storitev ustvarjenih na trgu, lahko zavod deli v skladu z zakonodajo in sprejetim finančnim načrtom.
(4) O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja, ki nastane iz dejavnosti javne službe in ga ni moč pokriti iz razpoložljivih sredstev zavoda, odločajo občine ustanoviteljice na predlog sveta zavoda.
(5) Če odhodki presegajo prihodke zavoda zaradi neizpolnjenih obveznostih občin ustanoviteljic in pogodbenih partneric, primanjkljaj krijejo tiste občine ustanoviteljice in pogodbene partnerice, ki obveznosti niso izpolnile.
X. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 
26. člen
(pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda) 
(1) Zavod je pravna oseba in nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun.
(2) Za svoje obveznosti odgovarja zavod do višine sredstev, s katerimi razpolaga.
XI. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 
27. člen
(poslovna tajnost) 
Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. Navedba listin in podatkov, ki se štejejo za poslovno tajnost, opredeljuje statut.
XII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 
28. člen
(statut in drugi splošni akti zavoda) 
(1) Zavod ima naslednje splošne akte:
– statut zavoda,
– akt o sistemizaciji delovnih mest,
– akt o notranji organizaciji dela,
– akt o varstvu pri delu in požarni varnosti,
– splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja in
– druge splošne akte.
(2) Pred sprejemom splošnega akta zavoda, za katerega je potrebno predhodno soglasje sindikatov in ki posega na področje pravic delavcev in njihovega ekonomsko socialnega položaja, se organizira razprava, na kateri lahko delavci ali sindikat dajejo pripombe, stališča in mnenja ali predlagajo spremembe oziroma dopolnitve določb splošnih aktov.
(3) Ob odločitvi za sprejem posameznega splošnega akta svet zavoda oziroma direktor določi način in roke za pripravo delovnega besedila osnutka oziroma predloga splošnega akta, določi strokovni organ ali delavca, ki vodi razpravo in zbira pripombe ter daje mnenja o določilih delovnega besedila, osnutka oziroma predloga splošnega akta ter določi potek sprejemanja.
XIII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI TER ODGOVORNOSTI OBČINUSTANOVITELJIC ZA OBVEZNOSTI ZAVODA
29. člen
(medsebojne pravice in obveznosti) 
(1) Medsebojne pravice in obveznosti, občine ustanoviteljice uredijo s pogodbo in v skladu z določili zakonov s področja zdravstvene dejavnosti. Občine ustanoviteljice pooblaščajo za podpis pogodbe svoje župane.
(2) Z občinami, ki niso ustanoviteljice zavoda, le-ta sklene pogodbo o izvajanju in financiranju dejavnosti za to občino.
(3) Druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti, ki niso opredeljene s tem odlokom, se uredijo v statutu.
(4) Občine ustanoviteljice ne odgovarjajo za obveznosti zavoda.
30. člen
(rok za izdajo soglasja občin ustanoviteljic) 
(1) V primeru, da mora zavod pridobiti soglasje občin ustanoviteljic, so občine ustanoviteljice dolžne o izdaji soglasja odločiti najkasneje v 60 dneh od prejema zahtevka. Če tega v postavljenem roku ne sporočijo, se šteje, da je soglasje dano.
(2) O zadevah, ki po svoji vsebini sodijo v pristojnost samo ene občine ustanoviteljice, pridobi zavod samo njeno soglasje.
XV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
31. člen
Člani sveta zavoda, direktor zavoda in člani strokovnega sveta zavoda opravljajo svojo funkcijo do izteka mandata.
32. člen 
Zavod mora uskladiti svojo organiziranost zavoda ter priglasiti spremembe vpisa v sodni register najkasneje v šestih mesecih po uveljavitvi tega odloka.
33. člen 
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/05, Uradni list RS, št. 115/07, 48/17 in 70/18, Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/19 in Uradni list RS, št. 61/19).
34. člen 
Ta odlok začne veljati, ko ga v enakem besedilu sprejmejo mestni svet in občinski sveti občin ustanoviteljic in petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-19/2020
Ptuj, dne 22. maja 2023
Županja 
Mestne občine Ptuj 
Nuška Gajšek 
Št. 007-1/2023
Destrnik, dne 28. septembra 2023
Županja 
Občine Destrnik 
Vlasta Tetičkovič – Toplak 
Št. 014-8/2022
Hajdina, dne 22. junija 2023
Župan 
Občine Hajdina 
mag. Stanislav Glažar 
Št. 014-4/2022
Kidričevo, dne 22. junija 2023
Župan 
Občine Kidričevo 
Anton Leskovar 
Št. 160-2/2015
Majšperk, dne 22. junija 2023
Župan 
Občine Majšperk 
Sašo Kodrič 
Št. 007-0001/2023
Markovci, dne 4. oktobra 2023
Župan 
Občine Markovci 
Milan Gabrovec 
Št. 007-8/2022
Videm, dne 27. junija 2023
Župan 
Občine Videm 
Brane Kolednik 
Št. 014-01/2022
Zavrč, dne 16. novembra 2023
Župan 
Občine Zavrč 
Slavko Pravdič 
Št. 032-8/2022
Žetale, dne 13. novembra 2023
Župan 
Občine Žetale 
Anton Butolen 

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti